tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tyrker er digg, og langt ifra giftig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Neste runde ser vi om vi får ColdIce til å spy mer enn personen som spøy sist Blarcky: Om du liker tyrkisk pepper så liker du tyrker. Du burde i det minste gjort et forsøk! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det skal godt gjøres, Jonas Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Neste runde ser vi om vi får ColdIce til å spy mer enn personen som spøy sist Blarcky: Om du liker tyrkisk pepper så liker du tyrker. Du burde i det minste gjort et forsøk! Jonas, du skal ikke si noe. Bare så du vet det Og jeg liker ikke tyrkisk pepper Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ja, blir en vanskelig oppgave. Spørs om MSg-pews vil like det noe særlig, da. Blarcky: Sa jeg navnet ditt, da? Endret 9. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tyrkisk Pepper er jo kjempegodt. :0 De bildene er gull. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 MSg-pews liker ikke spy så altfor godt nei. Det fant vi vel ut i helga Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 MSg-pews liker ikke spy så altfor godt nei. Det fant vi vel ut i helga Hahah, om du så hva slags mengder som kom ut av gutten, og konsistensen, så ville ikke du heller likt det Yeye, er vel noe alle må igjennom, det greiene der. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 [mumle] .. jeg traff i alle fall doen .. [/mumle] Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var noen som bomma ganske kraftig hos Mathias ihvertfall Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg må få komt meg bortover dit en gang igjen. Knallarti Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var noen som bomma ganske kraftig hos Mathias ihvertfall Åh, det var flere som bomma, på mer enn en måte Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som følte seg truffet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ColdIce ble full, og [insert nick here] spøy ganske kraftig. Ikke noe annet, egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå