Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 takk Øl ftw! Jess. Det her er flott. Ikke pus så mye på Torger at jeg blir sjalu, da. Roy puser ikke. Roy er bare trafikkskadd Torg3r er lur han Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gjør det. ^^ Jeg gleder meg til fyll den attende. Men jeg tror ved nærmere ettertanke at jeg óg holder meg i hovedsak til øl da. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ikke jeg! Altså, jeg gleder meg, men holder meg ikke hovedsaklig til øl Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg ønsker bittelittegrann Minttu, men ellers tror jeg at det blir øl ja ^^ Tror ikke jeg kan den attende egentlig. Nedtur Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror ikke jeg kan den attende egentlig. Nedtur *Heve armene* "WHATTHEFUUUCK?!" Du SKAL være med! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har jo kjempelyst, men tror jeg er på noe camp-greier den helgen Oda forsto i hvert fall veldig godt hvor shot-en skulle. Men det beste med hele kvelden var jo at ColdIce var full! :!: Lille ColdIce! Enig i det! Elsker bildet hvor Mikael og jeg leter i spritskapet til Mathias. DET er gutta sine det Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mathias skulle legge dem ut når han har pause på jobben i dag. Kan ikke være så lenge til Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg ønsker bittelittegrann Minttu, men ellers tror jeg at det blir øl ja ^^ Jeg blir smått uggen av å tenke på den mint-greia. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da har man alt reservert sengeplass for neste treff - can't wait..! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Minten var da nammenam! Dog fornøyd med at flaske #2 ikke kom lenger enn inn i fryseren før gjengen kvelda. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Minten var da nammenam! Dog fornøyd med at flaske #2 ikke kom lenger enn inn i fryseren før gjengen kvelda. Støtter hvert eneste ord. 'Nuff said Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvis vi hadde begynt på flaske nummer to, hadde jeg dødd. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ^ What she said Håper MSg snart får flekket ut bildene. For mange blinkskudd der som må deles med verden! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Glad jeg ikke drakk tyrker jeg... det lukta giftig Edit: yay, post nr 100 ^ What she said Håper MSg snart får flekket ut bildene. For mange blinkskudd der som må deles med verden! Jaa! Fantastisk mye flotte bilder Endret 9. juni 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå