Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vel, det ér det. Hvis du fikser sengeplass og fancy uniform, er jeg såå med. Jeg er billig óg, veit du. ...når jeg tenker meg om, må uniformen enten være minimal eller strykefri. Holdt på å sette strykejernet til ansiktet mitt da jeg måtte opp klokka seks og stryke terylensbukser, polyesterskjorte og ullvest. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg er billig óg, veit du. Hva tar du? minimal *strekke armene i været ColdIce-style* Endret 8. juni 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Knapper. What the fuuuck? (jeg smiler bredt hver gang jeg skriver det) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvem er fru Junkfood? WhattheFØØØCK? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 NEI JEG ER IKKE TOLV ÅR DA ÅÅÅÅÅ <3 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvem er fru Junkfood? Mathias vet det. NEI JEG ER IKKE TOLV ÅR DA ÅÅÅÅÅ <3 Mikael er søt. Og, Oda? Knapper skal jeg kunne klare å få tak i. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ja, men at Mathias vet det hjelper ikke meg akkurat nå *Roy sitter og peller knapper fra tastaturet* Ny signatur btw Endret 8. juni 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Roy, det her begynner å høres bra ut. Kan vi ha Mikael boende hos oss? Og Hulk1/Legoboy? ...når jeg tenker meg om, er ikke et kollektiv noen dårlig idé. Jeg kunne hatt det veldig fint. Endret 8. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Når ble LittleDawg/Ola til Hulk1/Legoboy? Det er Legomænn btw. Det sa Mathias! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ja, men at Mathias vet det hjelper ikke meg akkurat nå *Roy sitter og peller knapper fra tastaturet* Ny signatur btw Okey, det er mamma. Vi har jo blitt døpt familien Junkfood av MSg. Flere u-er i siggen. Roy, det her begynner å høres bra ut. Kan vi ha Mikael boende hos oss? Og Hulk1/Legoboy? ...når jeg tenker meg om, er ikke et kollektiv noen dårlig idé. Jeg kunne hatt det veldig fint. Jeg stemmer for kollektiv. Vi deler rom. Håper jeg. Endret 8. juni 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jess. Det her er flott. Ikke pus så mye på Torger at jeg blir sjalu, da. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Roy: Hihi Flere ø-er, tenker jeg vi sier. Det høres riktigere ut Jeg vil ha dele rom med en TV, jeg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Oda: Jeg kan ikke love noe. Ola: TV<Oda. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ola: Nei, nei. Du er jo helsefrik. Du får sove i salatåkeren vi skal ha. Nå MÅÅ jeg legge meg. :o Takk, Roy. Det varmer. Veldig. Endret 8. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Oda. Legger du deg...våkner du ikke opp igjen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Men... Jammen. Hva har jeg gjort for å fortjene det her? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det vet du så altfor godt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jess. Det her er flott. Ikke pus så mye på Torger at jeg blir sjalu, da. Roy puser ikke. Roy er bare trafikkskadd Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, nå som du nevner det så er det faktisk ganske stor forskjell på de to der. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nettopp! Alle vet da at en såret person trenger støtte. Altså, ingen pusing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå