tsghost Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg vil også ha en bit av Mikael Da er du min onkel. Men Mikael, du og jeg er fettere. Basta Ane, når fikk vi en sønn? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg stemmer for delt foreldrerett. Stemmer jeg også for! Delt foreldrerett på tre stykker? Går det ann da? Trekant? Jeg vil også ha en bit av Mikael Da er du min onkel. Men hvis Torger er onkelen din, og jeg er fettern din, da blir jo jeg og Torger.... Edit: Se der ja. Torger er kjapp han Endret 10. juni 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Dere er nok ikke det Ola. Mikael er min, og det er ikke noen vits i å diskutere det noe mer. Dere kan være onkler og tanter. Blarcky: Mikael og jeg goes way back. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Edit: Se der ja. Torger er kjapp han Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) . Endret 10. juli 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ane, når fikk vi en sønn? Mer viktig, åssen så han ut, og når adopterte dere han bort? Edit: Se der ja. Torger er kjapp han Jeg, ColdIce, bekrefter herved at jeg tilhører MSg, men kan gi bort onkel og tantestatus til andre brukere. /Slap Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ane, når fikk vi en sønn? Værste er at han er nesten gammel nok til å være sønnen vår og jo Haha. Neidaaaa Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ane, når fikk vi en sønn? Værste er at han er nesten gammel nok til å være sønnen vår og jo Haha. Neidaaaa Haha..ha...ha Ane er faktisk nøyaktig èt år og èn dag eldre enn meg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi får se om ikke det endrer seg en gang da vet du <3 Og Roy: Tenk hvis jeg ikke hadde overtalt deg til å bli! :0 Tekopp og drekkekamerat! Ikke verst Føler meg nesten litt beæret jeg Det bør du. Vi veit jo alle at Roy er kresen, med en uslåelig teft for kvalitetsmennesker. Flaks at du var søt nok til å overvinne meg. Og, ja, jeg er kanskje noe kresen? Han hadde gått glipp av sååå mye latter. Han var jo kjempeglad! Jeg var glad! Og jeg er tilbake<3 Hei! VI HAR SAVNA DEG!!! +1 Jeg, ColdIce, bekrefter herved at jeg tilhører MSg, men kan gi bort onkel og tantestatus til andre brukere. Jeg melder meg som onkel. Onkel Mimir. "Onkel Roy" blir for pedo. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Onkel Roy: Kom og sett deg på fanget til onkel, så skal jeg gi deg hard oppvekst jeg, tenker jeg! Gå for Onkel Mimir du Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du ser det du også, ja? Hard oppvekst.. *humre* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Gå for Onkel Mimir du +1 Endret 11. juni 2009 av MSg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Vi må finne en dag det passer med et nytt treff. Gjerne en kombi med at jeg feirer år i skrivende stund. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg stemmer for nytt treff etter HW-fotball. Ikke en sånn "heng deg på"-greie. Men et godt planlagt etterpå-treff (med gjesteliste). Endret 4. juli 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Det er jeg veldig fan av selv. Jeg skal få organisert det skikkelig. Vi tar en prat om ikke lenge Roy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå