Lemon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mikael er faktisk da mææn. Random! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg vil også møte Mikael Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg vil også møte Mikkel @Oda: RAWR! @tråden: var det en phun tur? . Jeg så at dere var litt "grisete" Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mikael aka. lillegutt er awesome! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Mikkel: Det blei en grisete affære, som det gjerne blir med grisemaske, grisefolk og grisefyll. Jeg hadde det helt fantastisk gøy. Jeg og Roy har snakka om å adoptere Mikael. Endret 10. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og ingen fikk svineinfluensa ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er usikker, følte meg rimelig klein i et par dager etterpå. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Fingrene av Mikael; han er min, og bare min! JEG FANT HAM FØRST! <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg stemmer for delt foreldrerett. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg vil også ha en bit av Mikael Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Dere kan få bli grandonkler/tanter. Men sett bort fra dette er Mikael min. Sorry folks. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og jeg er tilbake<3 Jippi! @tråden: var det en phun tur? Selvfølgelig. Tror du vi leker glad? Jeg og Roy har snakka om å adoptere Mikael. Flott idè! Men jeg vil fortsatt ha msnen hans! Og ingen fikk svineinfluensa ? Nei, men det var flere som fikk ... aids Fingrene av Mikael; han er min, og bare min! JEG FANT HAM FØRST! <3 Men han fant meg! Kan'ke Mikael være fettern min eller noe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flott idè! Men jeg vil fortsatt ha msnen hans! Mwahahaha....den har jeg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg og Roy har snakka om å adoptere Mikael. Det skjer ikke Fingrene av Mikael; han er min, og bare min! JEG FANT HAM FØRST! <3 Lettere sagt, jeg fant deg! Jeg stemmer for delt foreldrerett. Stemmer jeg også for! Jeg vil også ha en bit av Mikael Da er du min onkel. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flott idè! Men jeg vil fortsatt ha msnen hans! Mwahahaha....den har jeg Jeg har den også, men hvis Oda og Roy adopterer hans vet jeg ikke om de vil la sønnen sin snakke med tvilsomt folk på msn Mikael: Hvordan fant du og Mathias hverandre? Det er egentlig litt morsomt hvordan jeg og Mikael kjenner hverandre, han bare adda meg på msn og begynte å prate til meg Dog ble vi en smuuule bedre kjent i helgen :!: Torger og Ane har jeg jo egentlig ikke hatt noen direkte kontakt med, men når man er på fylla med folk, kjenner man dem plutselig godt Men Mikael, du og jeg er fettere. Basta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå