Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg veit du syns det, Ola. Litt for godt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du også Oda. Jeg hever bare armene og sier: WHATTHEFUCK?! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Bilder lastet opp as we speak. Nei, jeg gidder ikke å mekke noe galleri til dem. Dere får bare nyte dem der dem ligger, når jeg har lastet opp alle. Jeg savner ColdIce på forumet; han tok en for gjengen. ColdIce 4 life! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg liker det Mathias! Jaa, vi burde nesten be om ban vi og. Én for alle, alle for én. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gleder meg til bilder, ja MSg: MSN? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvor lastes bildene opp, Mathias? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Som de fleste vet er jeg ikke videre fan av msn, så er ganske sjelden inne.. Men, bildene ligger som enkeltfiler her, og som crappy flashgalleri her.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, så episk - ser ut som dere koste dere skikkelig ja Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha. Jeeez Så mange fantastiske bilder :3 Vi ser ut som en artig gjeng da ^-^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så søte dere er. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hadde du trodd noe annet? Kan aldri vite hva man har å forvente av den gjengen der. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg veit du syns det, Ola. Litt for godt. Kjinner mei! Men som de sier, Actions speak louder than words... Herlige bilder. Vi er da en flott gjeng Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 jeg er hvertfall med på en tur til Skymanision etter HW-fotball ^^ så kan jeg og Oda samarbeide i det store kjøkkenet Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ja, det var en flott helg uten noen mangler what so ever. Må gjentas snart! Blarcky, Kuroi-Neko og Torg3r skylder en slant for maten, men det vet dere jo om (jeg liker bare å nevne det ^^) Dere får kontonummer pr. sms ^^ Men, fortsatt folk som skylder penger for forumtreffet for noen måneder tilbake også. Disse vil motta en krass PM snart hvis de ikke selv tar initiativet til å gjøre opp for seg; for det er snakk om en del penger som jeg måtte legge ut.. Ta dette pr pm eller mail, og ikke i tråden. Ikke noe vits i å slenge dette utover her, da dette ikke gjelder dette forumtreffet. Endret 9. juni 2009 av MSg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 jeg skylder bare Blarcky peng Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Men, fortsatt folk som skylder penger for forumtreffet for noen måneder tilbake også. Disse vil motta en krass PM snart hvis de ikke selv tar initiativet til å gjøre opp for seg; for det er snakk om en del penger som jeg måtte legge ut.. How much ? Var egentlig ganske sikker på at jeg hadde 0 i gjeld, men vis jeg har gjeld til deg så skal dette betales så fort som mulig! (Dog, kan hende det ikke blir før første stipend til neste semester kommer, men det er den lengste perioden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå