Gå til innhold

Aftermath for forumtreff hos MSg 5. - 7. juni


MSg

Anbefalte innlegg

Da var forumtreffet snart over for denne gang. Oppretter en tråd for å ha et sted å mimre og fortelle artige historier fra kvelden.

 

Hoppende Bryster, Mimir, LueDotten, ColdIce, Torg3r, Hilde88/clvn, Kuroi-Neko, Blarcky og meg selv storkoste oss i hele helgen. Bilder ble tatt, og alt var gøy.

 

*sniff sniff, oppkast og sex?*

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og koste meg^-^

Men er litt skeptisk til bildene ): Buuu.

 

btw: pga mine akrobatsiske kunster er jeg nå støl i hver eneste muskel O.o

Ikke skyld på oss andre, det var da du som ville sloss og stupe kråke =D

 

--

 

MSg: Blir det noe fart på bildene? Gleder meg til å se de!

Lenke til kommentar

Bildene kommer om ikke lenge. Som dere vet er ikke min internettilkobling helt optimal om dagen, så gidder ikke å laste opp masse bilder via mobilt bredbånd. Fikser opplastingen i pausen i morgen.

 

Mikael/ColdIce ligger fortsatt å purker og sover på rommet mitt, og jeg sitter og ser «King of Queens» og koser meg i stua.

 

All oppkast fra peisestuegulvet er tørket opp og sengetøyet mitt er skiftet og brent av forståelige grunner.

 

Vil få takke alle inviterte for en hyggelig helg! Jeg storkoste meg, og håper dere gjorde det samme, selvom jeg måtte rive ut øynene og vaske med i syre natt til søndag.. Føler meg fortsatt skitten.

 

<3

 

btw: pga mine akrobatsiske kunster er jeg nå støl i hver eneste muskel O.o
Trodde bare det var Oda som var støl etter "akrobatiske kunster" jeg..? Høhø..

 

:!:

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Jeg var litt uggen på søndagen selv. Men koste meg! Hele helgen! Fredagsfylla var også fin. Ble kjent med noen nye mennesker. Torg3r var my cup of tea.

 

Det er en ære å være tekoppen din, Roy <3

Men faen heller.. Du skuffa meg litt. Drekkeklar du liksom, så sovner du før alle andre? For noe tull!

Lenke til kommentar
Det er en ære å være tekoppen din, Roy <3

Men faen heller.. Du skuffa meg litt. Drekkeklar du liksom, så sovner du før alle andre? For noe tull!

 

Jeg og Oda havnet i en seriøs samtale. Det hadde ingenting med søvn å gjøre. :wee: Når jeg kom ut igjen i stuen var alle forsvunnet/døde.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...