Liv90 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg skal skrive om ikkje verbal kommunikasjon. Jeg har tatt med tema som religion, mobbing og funksjonshemmede. Noen som vet flere temaer jeg kan ta med? Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hvordan skal du klare å få mobbing, religion og funksjonsheming i sammenheng med ikke verbal kommunikasjon? Burde ikke denne tråden vert under skolehjelp? Endret 7. juni 2009 av Leppetroll Lenke til kommentar
Liv90 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg skal skrive om ikkje verbal kommunikasjon. Jeg har tatt med tema som religion, mobbing og funksjonshemmede. Noen som vet flere temaer jeg kan ta med? For det første er ny her så sleit litt med å finne ut hvor jeg skulle legge det, og for det andre mobbing trenger ikke bare verbalt, funksjonshemmede kommuniserer med tegnspråk (som ikke er verbalkommunikasjon) og for det tredje er det i forskjellige religioner hvor de ber, ikke høyt, for å få en kontakt med gud. De viser det gjennom handlinger, som igjen er ikke verbal kommunikasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå