Tanner Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har kjøpt meg en ny harddisk til min ps3 på 250gb. Men før jeg bytter ut den gamle, vil jeg gjerne ta backup av ihvertfall av mine savefiles. Mitt spørsmål er da: Er dette mulig? Ps3 har jo en backup funksjon, men det omfatter vel hele systemet, noe jeg ikke har plass til på en 1gb minnepenn. Kan noen forklare step by step hvordan jeg kan gjøre dette. Helst ta med hvordan jeg får alt til å fungere igjenn på den nye harddisken også Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det er ikke nødvendig å bruke bacupfunksjonen for å ta vare på savegames. Det du gjør er å: Stikke inn minnepennen Gå til "Game"-fanen Finn "Save data utility" Trykk trekant på den savegamen du vil kopiere over på minnepennen Trykk "Copy" Voilá Edit: Ønsker du å bruke samme savegame på en annen PS3, er det bare å stikke inn minnepennen, og kopiere til PS3. Du finner den som en egen enhet under "Save Game Utility". Endret 7. juni 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Har gjort det nå. Skift av harddisk gitt smertefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå