Gå til innhold

kan noen ambefale noen video redigerings programmer


Anbefalte innlegg

hei! :)

jeg skulle gjærne hatt non video redigerings programmer som er gratis. jeg holder mye på med og redigere hjemme lagde små filmer feks. animasjons filmer, slalom filmer og spill filmer... er det noen som kan anbefale ett redigerings program som passer for den slags som også er gratis? :thumbup:

'

takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å finne redigeringsprogram av kvalitet er vanskelig som freeware.

 

Du har jo selvfølgelig de to hovedprogrammene for amatører; Windows Movie Maker og iMovie, disse passer da veldig dårlig til å lage animasjonsfilmer i. Heller ikke noe særlig til å bruke effekter.

 

Jeg vil annbefale å kjøpe noe, og da er det Sony Vegas og Pinnacle Studio som kan egne seg til amatørisk bruk. Du har også program som Adobe Premiere og Final Cut som er for de litt mer avanserte.

 

Animasjonsprogrammer finnes det hauesvis av, selv gratis. Det avhenger litt av hvordan du ønsker å lage animasjonen enten ved å animere objekter, eller sette fler bilder etter hverandre. Det er da bare å google enten "free gif animation software" for bilder etter hverandre eller "free flash animation software" for å animere direkte.

 

Håper dette hjalp.

 

Ducky ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...