Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]trenger hjelp til framføring

Anbefalte innlegg

Noen som kunne vært så snill å hjelpe meg med å rette denne teksten. Er ikke så stø i tysk enda, så hadde sått stor pris på om noen kunne hjelpe

"München ist die Hauptstadt in der deutschen Bundeslandes Bayern. Mit 1,4 Millionen Einwohner, ist München die drittgrößte Stadt in Deutschland. Nur Berlin und Hamburg sind größer. Die wohlhabende katholische Stadt befindet sich neben der Isar, und ist einer der wichtigsten technologischen Zentren in Deutschland und Europa.

München ist der Hauptsitz für eine Reihe Großunternehmen. Unter anderem Elektronik-Unternehmens Siemens, Automobilhersteller BMW, Bank und Versicherungs-Riesen Allianz und der deutsche Chef der US-Unternehmen McDonald's und Microsoft.

To in München ist Bayern Statue, Hofgarten und Theatinerkirche

München hat auch eine gute Fußballmannschaft, die zu den besten in Europa für viele Jahre

München ist weltweit bekannt für seine "Oktoberfest", die jedes Jahr im September. Das Fest wird eröffnet durch den Bürgermeister und dauert 16 Tage auf der Theresienwiese. Oktoberfest 17.oktober wurde im Jahre 1810 mit einem Pferderennen, das war Teil der Kronprinz Ludwig und Therese von Sachsen Hildburghausens Hochzeit."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Visst du har Open Office så kan du laste ned tysk språkpakke, da vil den finne ordfeil.

Desverre har jeg ikke tysk så jeg skjønner ingenting her.

Lenke til kommentar
Visst du har Open Office så kan du laste ned tysk språkpakke, da vil den finne ordfeil.

Desverre har jeg ikke tysk så jeg skjønner ingenting her.

Jeg slenger meg på den. Jeg tror at Microsoft Office også har en tysk redigerings"ting". Jeg har tysk, men kan ikke. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...