bkf_94 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 heisann:) I det siste så har jeg hatt litt konsentrasjonproblemer på skolen o.l hvis noen snakker til meg om et matte spørsmål så faller jeg nesten helt ut. I timene, noen ganger, så bare stirrer eg på tavlen og bare nikker uten å følge med. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å øke konsentrasjonen min? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har du mykje tunge tankar og stress? Har problemet vedvart over lengre tid? Frå du var liten? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Har du mykje tunge tankar og stress? Har problemet vedvart over lengre tid? Frå du var liten? Det begynte rundt september. Jeg skulle ta en vitamin tabelett for å bli oppkvikket hver morgen men når jeg føte at jeg ikke klarte å konsentrere meg så godt så sluttet jeg. Jeg følte at det gikk vekk en stund. ''Tunge tanker'' mener du da ting som familieproblemer o.l? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, eller eg tenker i de baner av depressjon. Trenger jo ikkje berre å vere familieproblemer. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Stress er også mulig. Er det mye bråk i klassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå