ingvaldi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Flytter ut med en kompis etter sommeren, så jeg må oppdatere noen media-elementer. Jeg skal kjøpe en ny TV (32") og bruke PCen min som en slags multimediasenter hvor jeg kjører både lyd og bilde ut ifra. Jeg trenger da et nytt anlegg til PCen som i all hovedsak er rettet mot musikk. Jeg hører mest på litt mer heavy musikk (prog som i Circus Maximus og hardcore som i Devil wears Prada) så jeg trenger et anlegg med god bass og høyttalere som viser detaljer i musikken. Samtidig tenkte jeg at jeg vil bruke lyden på PCen når jeg skal se på filmer (da selvfølgelig via PCen) osv, og siden jeg har brukt Logitech 5.1-surrounden man fikk med en ADSL-pakke fra Telenor for noen hundre år siden, har jeg ikke så god greie på andre typer anlegg. Om noen er kjent med Logitechen, veit dere at det faktisk gir en meget brukbar lyd til den type som jeg vil bruke anlegget til. Jeg vil ikke ha surround igjen, men er det noen som har greie på et bra anlegg (2 høyttalere og en sub) til en grei penge? sånn ca 1500,-? Thanks Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Flytter ut med en kompis etter sommeren, så jeg må oppdatere noen media-elementer. Jeg skal kjøpe en ny TV (32") og bruke PCen min som en slags multimediasenter hvor jeg kjører både lyd og bilde ut ifra. Jeg trenger da et nytt anlegg til PCen som i all hovedsak er rettet mot musikk. Jeg hører mest på litt mer heavy musikk (prog som i Circus Maximus og hardcore som i Devil wears Prada) så jeg trenger et anlegg med god bass og høyttalere som viser detaljer i musikken. Samtidig tenkte jeg at jeg vil bruke lyden på PCen når jeg skal se på filmer (da selvfølgelig via PCen) osv, og siden jeg har brukt Logitech 5.1-surrounden man fikk med en ADSL-pakke fra Telenor for noen hundre år siden, har jeg ikke så god greie på andre typer anlegg. Om noen er kjent med Logitechen, veit dere at det faktisk gir en meget brukbar lyd til den type som jeg vil bruke anlegget til. Jeg vil ikke ha surround igjen, men er det noen som har greie på et bra anlegg (2 høyttalere og en sub) til en grei penge? sånn ca 1500,-? Thanks Logitech Z-2300 som du ser her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303910 Er de klart beste i den pris klassen, bare sok ppaa reviews av dem og du vil se at nesten all gir dem topp karakterer i sin pris klasse. Du faar da en meget kraftig sub paa 120 watt med "8" element og 2 satelitter paa 40 watt hver. De funker veldig bra paa film, trance, rock, metal og hip-hop. Lenke til kommentar
ingvaldi Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 yay! thanks! stoler på deg og anmeldelsene på komplett! får jeg vente et par dager på feriepenga, så har jeg Logitech Z-2300 om en uke eller to tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå