anaconda Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilio kjøpte for noen måneder siden. Før gikk maskin selv hvilemodus etter en stund uten bruk. Da stoppet vifta. Nå står vifta og går hele tiden uansett. Er det noe galt her? Orket ikke å avslutte windows helt i går kveld, og trykte standbye før jeg gikk og la meg. Maskinen har stått med vifta på i hele natt. Den bråker ikke så veldig mye, men det er litt irriterende, når den før skrudde seg helt av. OS er Windows Vista. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Eg trudde det var slik den modusen fungerer. Du har ikkje prøvd dvale i staden? Det er jo mykje betre - då er jo maskinen heilt av. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Eg trudde det var slik den modusen fungerer. Du har ikkje prøvd dvale i staden? Det er jo mykje betre - då er jo maskinen heilt av. enig. vist den er varm så vil/skal viften blåse i hvilemodus.. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Har prøvd dvalemodus. Skjermen blir svart, men maskin skrur seg ikke av. Virker som den henger seg opp, og jeg må holde inne power-knappen en stund for at maskin skal skru seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå