Gå til innhold

Mr123.... Umulig å vinne auksjonen

Anbefalte innlegg

Mener det er umulig å vinne auksjonene da Mr123 sier at en har vunnet når tiden har gått ut uten at andre byr over.... men nei det står "kontrollerer" for så å gå tilbake som ikke vunnet auksjon.... har stilt Mr123 spørsmål om dette, så det blir jo gøy å se hva Mr123 svarer.

Jeg er også enig i at konseptet er helt rått, men mener selv at Mr123 tjener litt for mye på hver auksjon (hele 100 ganger mer enn det auksjonsprisen viser). Klar noen kan gjøre et kupp her, men det er jo nesten som å spille lotto.

Selv kommer ikke jeg til å kjøpe flere bud-pakker her da jeg ikke vinner når tiden går ut. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja du vinner ikke på slike auksjoner, det ingen vits å prøve.

hvem vinner da?

Hele poenget med slike sider er å lure folk til å sløse mest mulig penger, uten noen reel mulighet til å vinne. I lotto er du i det minste sikker på at du kan vinne, reglene er klare og hvis du vinner så får du premien. Hvis du skulle være så heldig å vinne en sofa til 40 000,- kroner på mr123 så kan de påstå at du jukser for så å slette kontoen din, varen blir lagt ut på salg igjen på et senere tidspunkt.

De lar et par ordentlige folk vinne slik at de kan reklamere for det på siden.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Prøvde meg her med de gratisbudene man får ved registrering. Umulig å vinne noe som helst! Var stort sett samme fyren som vant alt når jeg var der, "jeffe" eller noe slikt.

Tipper det er folk fra mr123 selv som vinner de fleste. Når de føler de har tjent nok på en vare, setter de inn egne bud og sørger for litt "lagg" på slutten av nedtellingen slik at budet går inn!

Jah, har kommet ned til "kontrollerer" på et par ting der, bare løgn og bedrag!

Lenke til kommentar

Dette virket meget useriøst, med kun ett formål: Å tjene så mye som mulig selv fra godtroende kunder. At det skal koste 15kr for å legge inn et bud er jo helt urimelig.

Klag dem inn til Forbrukerombudet eller Forbrukerportalen, (husker ikke helt hvilken som gjelder for denne typen), og få dem stoppet.

Dette er jo svindel og lureri på lavt nivå.

Edit: Leste nettopp FAQ'en til Mr123.com, og her sier de jo nesten selv, (hvis man leser hva som står mellom linjene), at dette ender opp med svindel. At det skal ta 3-5 uker fra liksom vunnet auksjon til varene blir levert er en ganske lang leveringstid. Man kan heller ikke hente varene selv, noe som får meg til å tenke "nei, man kan selvfølgelig ikke hente en vare som ikke eksisterer". Og at de i tillegg opererer fra Kypros, gjør ikke at min mistanke om svindel forbedrer seg.

Nei, er et tilbud for godt til å være sant, så er det nok mest sannsynlig det også.

Endret av Eivind87
Lenke til kommentar

leste et intervju med de som grunnla siden hvor de skrøt av at de tjente 8mill første uken på 10tvr til total verdi på ca 200k.

er jo de samme auksjonene som går for alle 6-7landene også, så de må jo tjene fett.

så for at du skal vinne må du være eneste fra alle landene som byr den runden, om en til byr forlenges det med ny runde igjen og fortsetter i det uendelige.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...