-dolly- Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei. Holder på med et prosjekt på skolen, og har laget en webservice som skriver et XML dokument fra en db. Jeg har brukt XmlTextWriter og dette funker greit. Men jeg vil unngå mellomlagring av dokumentet på disk og lurer på om memorystream er tingen å bruke. Har knotet litt med det allerede, men uansett hva jeg gjør får jeg feilmeldingen "cannot read from closed stream"... Har ikke tid til å prøve å feile så mye (prosjekter har frister , så jeg lurer på om noen har gjort noe tilsvarende og kan poste et kode eksempel, eller evt. vise til gode eksempler på nettet. På forhånd takk!! -dolly- Lenke til kommentar
always curious Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Kanskje denne linken kan være til hjelp: http://www.informit.com/isapi/product_id~%...ntent/index.asp Koden lenger ned på denne siden handler om bruk av MemoryStream og XmlTextWriter for å Skrive XML Data til minne. Det står også en liten forklaring helt nederst på siden. Håper det kan være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå