Klossmajoren Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 jeg lurer på om det er noen her som vet om Creative Headphone EP630, In-Ear Plug er verd å kjøpe. her er en link forresten: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308148 bla nedover siden for å lese komentarer, men jo tilbake til ørepluggene, hvis du har kjøpt disse kan du gi litt mer info om, lengden på kabelen, og litt div. greier hvis du skjønner. så bare gi meg all infoen du vet om disse ørepluggene hvis du er eieren av de da! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 jeg hadde et slikt sett, veldig gode plugger, ren og fin lyd kabelen er sånn passe lang en og en halv meter elns. in ear plugs krever litt tilvenning men de er veldig behagelige. det eneste jeg kan si var negativt er at det høres godt når kabelen slår i ting og i mitt tilfelle så fikk jeg mye mere ørevoks etter at jeg begynte å bruke de så q-tipsforbruket gikk kraftig opp men det er bare bagateller da de er et godt kjøp uansett! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 jeg hadde et slikt sett, veldig gode plugger, ren og fin lyd kabelen er sånn passe lang en og en halv meter elns. in ear plugs krever litt tilvenning men de er veldig behagelige. det eneste jeg kan si var negativt er at det høres godt når kabelen slår i ting og i mitt tilfelle så fikk jeg mye mere ørevoks etter at jeg begynte å bruke de så q-tipsforbruket gikk kraftig opp men det er bare bagateller da de er et godt kjøp uansett! takk for svar! har tenkt til å kjøpe de, de var også veldig billige jeg har aldri hatt in-ear plugger før, men de ser veldig behagelige ut! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 bare husk å finn i den gummisaken som passer best i øret ditt. jo mindre du hører utenfra jo bedre er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå