ok67 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Bildetråd fra fototreffet på Austrått 6. juni Moses med horn i panna og steintavler: Flere bilder kommer .... Endret 7. juni 2009 av ok67 Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Takk for en fin tur. Ti og med værgudene var på vår side. Alle bilder er tatt med 20mm untatt det nest siste, som er tatt med 105mm. Noen av bildene er belyst med blits (Kanskje blitz er mer korrekt i denne sammenheng.)Austrått borg og restene av et tre som noen har prøvd å flette :!: Vår guide i tidsriktige klær fra 1600 tallet og et vindu fra ufredstider.Det var Nederland som hadde de ledende motehus dengang. Gardiner var ikke så nødvendig dengang.Blåfargen på smijernet fra 1600-tallet er orginalt og vistnok enestående! Indre borggård og norges eneste totempæl? Vipparm fra generatorrom og et rør som er preget av tidens tann. Udigital styring av en av Canonene og litt av Canonene. Endret 7. juni 2009 av arela Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Flere bilder, disse fra fortet og kanonene Her var det en som avfyrte en blits midt imot, samtidig som jeg to bildet. Kanonløpa Klar for hjemmreise Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Takk för en koselig tur! Det är alltid lika artig å få se allas fotografier etterpå. Her er noen av mine (brukte Canon 5D, 24 og 50mm): #1: #2 Austrått borg: #3: #4 Vid Austrått fort/kanon: #5 Inuti Austrått fort: #6: #7: #8: #9: #10 "Prioritert kjøretøy" : #11 Brekstad, i väntan på färjan: #12 Tidigare under dagen hade det varit nån militär uppvisning, men när vi kom dit höll de på och packade ihop: #13: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Flott foto-tur dere har hatt igjen ja. Bra jeg får med meg bildene da......fra Austråt. Kunne dessverre ikke få meg meg fototreffene to steder. Men vi hadde det kjempetrivelig i Oslo også...startet med middag ved langbord på Traktøren, og så var det botanisk hage etter at de fleste Hagegale var ferdig med sitt. (Sitter og laster inn dagens bildefangst nå) RandiA Lenke til kommentar
MLang Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hei -- takk for laget i går. Gutta og jeg hadde det supert! Her er noen av mine skudd :-) Mvh Mette Austråttborgen: hagen - tre trær på rad Austråttborgen: Utsikt mot øst Austråttborgen: en engel Austråttborgen: smijern fra middelalderen var blåmalt Austråttborgen: 11 åring in action Austrått fort: inngang Austrått fort: avstandsmåler Austrått fort: får vi inn Eurosport? Endret 7. juni 2009 av MLang Lenke til kommentar
MLang Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen bilder som Marius (11 år) tok på turen :-) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Takk for nok en kjempefin tur ja.. Her er noen bilder fra meg. Lenke til kommentar
Saftret Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg endelig fått litt tid til å se på bildene fra treffet i helgen. Muntlig eksamen er vell overstått, og toppkarakteren innhentet Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Uææææ! Ser jo ut som en galmann jo... (hakket mer skrudd ut enn det som er sant) Ser noe mer staselig ut på Helena sitt bilde da.. Takk Helena.. hehe.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, en kan jo lure på hvor du har rømt fra når en ser det siste bildet der................ Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror chris er Canoninspirert. Ser ut som et Canonglis dette. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg måtte nesten tenke meg om selv et øyeblikk her... (det er høl i jerdet på gaustad, tralalalala..) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Ellers så savner vi vel bilder fra enkelte av deltakerne............ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg kan jo "ta en Chris", og legge ut bilder fra det jeg gjorde den dagen. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Om du har noen deilige damer å vise frem som bortimot ikke har noe klær på seg så velkommen skal du være... Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hei til alle AKAM folk fra Trondheim og mange takk for jette fin tur! Her er noen bilder jeg prövde å ta med Olympus E-420 og 14-42, 40-150mm, OM 50mm 1.8. Konstuktive kritik er velkommen... Hagen Endret 13. juni 2009 av RambaZamba Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mange flotte bilder dere har tatt ja...det så ut til å være en tradisjonen tro fin fototur det der også. (Håper alle stiller til den nye Photo Walk'n da) RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Om du har noen deilige damer å vise frem som bortimot ikke har noe klær på seg så velkommen skal du være... Nope. Bare digre mannfolk i overdimensjonerte drakter (amerikansk fotball). Mange flotte bilder dere har tatt ja...det så ut til å være en tradisjonen tro fin fototur det der også. (Håper alle stiller til den nye Photo Walk'n da) RandiA Husk at det er treff på Rødde 2 uker før Photowalk'en også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå