jaymz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Skrur på Pc, får en feilmeldiging i form av 3 pip (en lang og to korte). Vifta går, HD surrer og går, men får aldri skjermbilde. Har prøvd med annen HP strømforsyning. Maskinen har klikket en gang før, og da tror jeg det var kabelen til skjemen som hadde røket. Kan det være samme feil nå. Garantien er utløpt denne gange, så jeg må nok betale dersom dette er problemet. Noen som har noen ide om hva jeg skal gjøre, bortsett fra å skyte pc`en? Edit: Fant denne siden: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documen...cname=c01087277 Mulig jeg får dekt dette alikevel. Noen som har erfaringer med support på denne type pc som er ca 3 år gammel? Endret 7. juni 2009 av jaymz Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) En lang og to korte pip ved oppstart betyr at det er noe galt med skjermkortet/video(sjekk link: Bios beep codes). Endret 8. juni 2009 av s7yle Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 En lang og to korte pip ved oppstart betyr at det er noe galt med skjermkortet/video(sjekk link: Bios beep codes). Takk skal du ha. Skal ta kontakt med HP, om dette er en garantisak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå