Kim1231451 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hei I går gikk strømmen, og etterpå har jeg ikke fått liv i pcen. Pcen kommer til starten av boot screen før det kommer en kjapp blåskjerm (stop: 0c0000007B (0x8240DBA0,0xc0000034,0x0000000000), og den starter seg automatisk på nytt. Tenkte med en gang at jeg kan kjøre en repair, men den booter heller ikke fra cd. Har hatt problemet en gang tidligere, men da kom det bort av seg selv etter en stund, noe det ikke gjør nå. Har prøvd med 1 og 1 minnebrikke, men uten hell. - Takker for all hjelp. Edit: Har lest litt rundt, og funnet ut at repair kan løse dette problemet, da blir problemet mitt at pcen fryser når jeg booter fra cd. Endret 7. juni 2009 av Kim92 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå