Gå til innhold

en virkelig hardfør sensor?

Anbefalte innlegg

Heisann.

http://www.youtube.com/watch?v=XOuJxgmMkW8&eurl=

Jeg kom over denne videoen for en stund siden. Spørsmålet mitt var etter at jeg hadde sett den; tåler virkelig en normal sensor så mye? Er det noen andre som òg har erfart styrken til sensoren, eller er det bare sånne som meg, som virkelig får grøssertanker om å rense sensoren for f.eks. støv alene? :p

Endret av heggstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff! Jeg blir bare trist av å se han ødelegge et fullt brukbart kamera. Kameraer blir ikke utrangerte på grunn av alder eller nye produkter, de blir utrangerte når de blir ødelagte.

Mitt 300D lever i beste velgående og jeg har ingen planer om å gi det aktiv dødshjelp. Selv om jeg bruker et nyere og bedre kamera til vanlig så skal det ikke ødelegges eller kastes. Det skal gis videre til noen som har virkelig bruk for det.

Lenke til kommentar

nå er det ikke mange som "virkelig trenger" ett 300D, og om det er moralsk / etisk riktig å gjøre det blir jo litt spesielt, vi har jo så mange pene kamerahus som ligger å råtner i kamerabgger her på akam uansett, som gir fra seg mindre entertainment enn denne filmen ;)

bedre å lage noe morsomt utav det istede for å ha det som backup kamera til backup kameraet til bakcup kameraet liksom

og dessuten så funka det jo fortsatt. ikke vært noe problem å bruke til fest feks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...