nojky Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har nå sjekket de fleste butikker. Det eneste jeg vet er at ingen butikker har fått den inn ( i trondheim) Har funnet ut at Lefdal skal ha den "bekreftet" den 15.juni.. Er det noen som har den? Jeg SKAL ha denne fort fort Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 W995 kommer nok i butikker i disse dager. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 De har den svarte HER Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 De fleste butikker får inn denne i løpet av dagen! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 BrightPoint har værtfall fått inn i sort farge, så er nok flere og flere butikker som får den inn i løpe av de neste dagene, om de ikke alt har fått den inn. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Var i byen og kjøpte en svart nå nettopp. Lenke til kommentar
nojky Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Var i byen og kjøpte en svart nå nettopp. jaha? hvilken by? å i tilfelle jeg er der- hvor? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Var i byen og kjøpte en svart nå nettopp. jaha? hvilken by? å i tilfelle jeg er der- hvor? Telesenteret i Tønsberg. Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Klart Svar i Drammen har iallefall noen inne i sort! Men det er jo tlf som kommer til å gå fort da! LØP Å KJØP. Liker veldig godt min iallefall Lenke til kommentar
nojky Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som er heldig;) Skal ta meg en butikkrunde imorgen etter jobb, kanskje jeg får tak i en Lenke til kommentar
nojky Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Endelig! Har akkurat kjøpt den (klart svar) Ser veldig lovende ut, passer godt å få prøvd den litt siden jeg skal reise i helga:) Lenke til kommentar
kimo86 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om w995 i svart farge har kommet til Trondheim enda. Så at Klart svar hadde fått den, men er det flere? Hilsen en svært ivrig fyr som har veldig lyst på w995. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dere som har kjøpt den... En gjennganger blant alle telefoner jeg kjøper er at noe MÅ KLIKKE Fra Pc suite får jeg overført kontakter,notater men når det viktigst fr min del kommer(kalender) så bryter hele Outlook sammen og ingen verdens ting overføres. Dette er første gang ogmed første telfon dette skjer meg. Virker som om Sony Ericssen bryr seg om at jeg kjører outlook 2002 som eneste merke !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå