tilstad Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 "Sjekk operatørtjenester" Jeg får denne feilmeldingen hver gang jeg forsøker å sende en sms. Har hatt dette tidligere også, men da gikk det over av seg selv. På min Nokia 3330 telefon kan jeg ikke se at det finnes noen menyvalg som omhandler operatørtjenester. Jeg bruker sense, og har en liten følelse av at feilen ligger hos de. Men dette har jeg ikke muligheten for å sjekke + det er ikke spesielt interessant i betale 13,99 for å stå i kø hos kundeservice. Sist gang jeg hadde dette problemet fikk jeg en følelse av at nummeret til meldingssentralen var feil, eller var blitt feil. Den gang sjekket jeg det opp,men det stemte, og noen andre innstillinger klarte jeg ikke å finne som evt kunne rettet på feilen. Men etter noen dager ble det normalt igjen slik at jeg fikk sendt meldinger, så da tenkte jeg ikke så mye mer på det. Denne gangen har dette vel vart nesten 1 ukes tid, og det er jo temmelig irriterende. Så er det telefonen det er noe feil med? Isåfall hva er det som er galt? Er det noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg får denne beskjeden når jeg ikke har mer penger på kortet.. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Okey, men jeg kan forsikre deg om at jeg har penger på kortet, det fungerer jo å ringe! Det er bare sms som ikke virker... Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Ingen andre som har noen som helst formening om hva dette kan være som er galt? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ring telenor... (eller dem du har abb til) det er jo det beskjeden sier.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Skulle til å foreslå at noen kanskje hadde sperret telefonen din for utgående, men det er vansklig når du har telenor. (det er mulig bare for sms, på en eller annen måte) Prøv å ringe supporten Lenke til kommentar
Smal Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det er mange instillinger som "mld raporter", "be om svar" o.l som antakelig ikke støttes av sense....... sørg for å sla av alt ekstra stasj i profilen du bruker når du sender mld... Smal Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Sendte en mail til kundeservice hos sense, her kom svaret; "Hei! Vi forstår godt at dette er frustrerende. Det er dessverre en feil i nettet på kontantkort som gjør at når saldoen har vært i null så vil sms enkelte ganger ikke bli aktivert igjen ved opplading. Telenor jobber med å løse feilen, men inntil videre er det fint om du sender oss ditt mobilnummer slik at vi kan oppdatere deg i nettet og åpnet for sms igjen. Vi beklager feilen, men inntil vi får beskjed fra Telenor om at feilen er rettet kan dette skje også om saldoen går i null igjen. Nå ber vi altså om ditt mobilnummer for å få åpnet for sms igjen. Vennlig hilsen Sense Kundeservice" Jaja, da er jo det rettet opp i, men jeg synes egentlig at det er litt utrolig at de skal ha slike feil, og ikke ha noe info om det på sidene deres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå