Gå til innhold

"Sjekk operatørtjenester" ?!? Hva betyr dette?


Anbefalte innlegg

"Sjekk operatørtjenester"

 

Jeg får denne feilmeldingen hver gang jeg forsøker å sende en sms. Har hatt dette tidligere også, men da gikk det over av seg selv. På min Nokia 3330 telefon kan jeg ikke se at det finnes noen menyvalg som omhandler operatørtjenester.

 

Jeg bruker sense, og har en liten følelse av at feilen ligger hos de. Men dette har jeg ikke muligheten for å sjekke + det er ikke spesielt interessant i betale 13,99 for å stå i kø hos kundeservice.

 

Sist gang jeg hadde dette problemet fikk jeg en følelse av at nummeret til meldingssentralen var feil, eller var blitt feil. Den gang sjekket jeg det opp,men det stemte, og noen andre innstillinger klarte jeg ikke å finne som evt kunne rettet på feilen. Men etter noen dager ble det normalt igjen slik at jeg fikk sendt meldinger, så da tenkte jeg ikke så mye mer på det.

 

Denne gangen har dette vel vart nesten 1 ukes tid, og det er jo temmelig irriterende.

 

Så er det telefonen det er noe feil med? Isåfall hva er det som er galt? Er det noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange instillinger som "mld raporter", "be om svar" o.l som antakelig ikke støttes av sense....... sørg for å sla av alt ekstra stasj i profilen du bruker når du sender mld...

 

Smal

Lenke til kommentar

Sendte en mail til kundeservice hos sense, her kom svaret;

 

 

"Hei!

Vi forstår godt at dette er frustrerende. Det er dessverre en feil i nettet på kontantkort som gjør at når saldoen har vært i null så vil sms enkelte ganger ikke bli aktivert igjen ved opplading.

 

Telenor jobber med å løse feilen, men inntil videre er det fint om du sender oss ditt mobilnummer slik at vi kan oppdatere deg i nettet og åpnet for sms igjen.

 

Vi beklager feilen, men inntil vi får beskjed fra Telenor om at feilen er rettet kan dette skje også om saldoen går i null igjen.

 

Nå ber vi altså om ditt mobilnummer for å få åpnet for sms igjen.

 

Vennlig hilsen

Sense Kundeservice"

 

Jaja, da er jo det rettet opp i, men jeg synes egentlig at det er litt utrolig at de skal ha slike feil, og ikke ha noe info om det på sidene deres..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...