tom0677 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 jeg har prøvd å åpne porter(router) på 2 maskiner, men får det ikke til!! når den ene maskina er åpen så er den andre stengt (også omvendt) . er det noen som kan hjelpe meg med å kunne klare å finne en løsning på dette ??? har prøvd med portforward , men det hjalp ikke stort. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jeg tror kanskje du må forklare problemet ditt litt mer utfyllende. Hva er det du prøver å få til? Hvilken applikasjon er det du skal kjøre? Hvor åpner du portene, er det i brannmuren på PCene eller i routeren? Er det mellom PCene du skal kommunisere eller mot internett? Endret 7. juni 2009 av Ekko Lenke til kommentar
tom0677 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) på maskin nr. 1 får jeg åpnet port 8864 - 8870 på routeren, så den er helt åpen å jeg kan spille BMO både på auto og udp on uten noe videre problemer, men på maskin nr. 2 samboer sin så prøver jeg å få åpnet port 8864 - 8870 på samme router men den blir ikke åpen. den blir kun åpen om jeg lokker portene mine, å åpner hennes. så noe brann mur ligger ikke å sperrer. det er 2 maskiner som skal kobles opp mot internettvia router (brannmuren ligger ikke å sperrer) for å kunne spille BMO (bomberman) var dette ganske utfyllnde?? eller trengs det mere info for at dette skal kunne løses?? Takk for at du ville svare(hjelpe) Endret 7. juni 2009 av tom0677 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå