kake_fisk Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mitt favicon virker bare i favorittene i IE8 og ikke i det hele tatt i FF3. Jeg har lastet opp favicon.ico i root folderen min på websiden. Her er koden jeg bruker: <link rel="icon" type="image/vnd.microsoft.icon" href="../favicon.ico"> <link rel="Shortcut Icon" href="../favicon.ico"> Hvis du gidder å teste selv om det virker i din nettleser, her er linken: http://sacredwater.uni.cc/ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fungerer ikke i Opera 10Beta. Denne bruker jeg og den fungerer (så vidt jeg vet) i alle nettlesere. <link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" > Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Er ikke det akuratt det samme som jeg bruker? Bortsatt fra at min favicon.ico ligger i root folderen. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Min ligger også i rootfolderen. Du har ../favicon.ico mens jeg har bare favicon.ico og jeg har heller ikke den første linjen som du har. Det er vel uansett verdt et forsøk? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Haha, det virket nå takk. <link rel=\"icon\" type=\"image/vnd.microsoft.icon\" href=\"../favicon.ico\"> <link rel=\"Shortcut Icon\" href=\"../favicon.ico\"> <link rel=\"shortcut icon\" href=\"favicon.ico\" > Og har lagt favicon.ico i både public_html og root folderen, så nå burde det virke i de fleste nettleserne. Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Mitt favicon virker bare i favorittene i IE8 og ikke i det hele tatt i FF3.Jeg har lastet opp favicon.ico i root folderen min på websiden. Her er koden jeg bruker: <link rel="icon" type="image/vnd.microsoft.icon" href="../favicon.ico"> <link rel="Shortcut Icon" href="../favicon.ico"> Hvis du gidder å teste selv om det virker i din nettleser, her er linken: http://sacredwater.uni.cc/ Jeg la bare faviconet mitt i samme mappe som index filen, og vips så var det favicon på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå