Sitronsaft Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Husk at noen lommetyver kan være jævlig farlige mennesker. Men bare spark de i kjeven hvis de gjør noe. Klar over hvor vanskelig det er å løfte foten så høyt? Man risikierer å falle bakover og DØ! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ta eit år på karate først, berre for ordens skuld =D Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 lenk fast lommeboka i boksa og ha slike bokser hvor sømmene går opp når man sliter i de. så springer du etter stakkaren eller slår han ned og spermer i tryne hans. må være noe skikkelig morsomt du skal gjøre mot stakkaren da. Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det med alarm var ingen dum ide. Har tenkt litt lengre, og konkludert med at å smøre inn myntene med noe smertefullt er en smule uansvarlig. Ikke fordi jeg ikke unner tyvene smerten, men fordi de mest sansynlig kaster fra seg lommeboken slik at "spøken" går ut over noen uskyldige som tilfeldigvis kommer over den på gaten. Tror jeg kjøper inn noen slike alarmer og et par billige jallalommebøker. Smør de inn i Saltsyre eller Svovelsyre så legger du dem i en spesial boks av glass ( liten som faen så klart ) nedi lommebokas myntbeholder.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Putt i en enhet som kan autospille 2girls1cup når lommeboka åpnes. Daniel Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 En kompis av meg har en alarm som er laget for lommebøker. Den hyler noe javelig hvis du drar den bort i snora. Jeg tror du for kjøpt sånn hos biltema elns. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Husk at noen lommetyver kan være jævlig farlige mennesker. Men bare spark de i kjeven hvis de gjør noe. Klar over hvor vanskelig det er å løfte foten så høyt? Man risikierer å falle bakover og DØ! Det værste er å sparke noe som er 20cm høyere enn hodet ditt mens du har fart, samtidig som det er noe glatt eller grus du går på. Det er ikke behagelig Ellers er alarm en grei løsning. Evt så lager du nazibøker, altså tegner hakekors på alle lommebøkene, så når tyvene tar dem så står de der og ser ut som nazier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Går det an å få kjøpt sånne eksploderende fargepatroner som de har i banken mon tro? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Lag masse fake penger. Med scanner + printer, + være jævlig nøye med saksa. Tyven kan få problemer i etterkant. Endret 8. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lag masse fake penger. Med scanner + printer, + være jævlig nøye med saksa. Tyven kan få problemer i etterkant. Vil ikke annbefale å gjøre dette, hvis du med et uhell blir hanka inn av politiet av en eller annen grunn også har du falske penger på deg? Forklar den... Bedre føre var.... Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette ble forsøkt av en kamerat av meg for ca 4 år siden i nettopp praha. Falsk lommebok fyllt med lapper med diverse obskrøne beskjeder. Det virket ikke så bra, selv med den svære lommeboka på utstilling i en trang baklomme ble den ikke stjålet. Han karen var passe skuffa. Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Snart er det din tur" på prahaisk / engelsk Prahaisk? Du snakker vel ikke tilfeldigvis Olsoisk? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, merket ikke det der. Det skal jo selvsagt stå øst-europeisk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, merket ikke det der. Det skal jo selvsagt stå øst-europeisk. *kremt*tsjekkisk*kremt* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bind den fast i et langt fiskesnøre. Siden lommetyver som regel stjeler der det er mye folk vil folk se på h*n når fiskesnøret begynner å gå sikksakk mellom masse folk. Busted Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skal til Praha i sommer. Etter hva jeg har lest, kryr det av lommetyver der. Det er da jeg tenker: hvorfor ikke gi de en lærepenge? Planen er å ha en falsk lommebok stikkende opp av baklommen. Det er enhver lommetyvs våte drøm, og jeg regner med den forsvinner ganske kjapt. Det jeg vil er at tyven skal angre kraftig på at han sjal lommeboken. Jeg har tenkt litt på å marinere en seddel eller smøre inn mynter i sterk chilliekstrakt (type 1 million+ scoville), for så å håpe tyven klør seg på øynene etterpå. Er det noen som har andre ideer til hva jeg kan gjøre med lommeboken? har vært i Praha mange ganger, er ikke noe verre der enn i oslo. Men putter du lommeboka synlig stikkende opp av baklomma er du dømt til å bli robbet uansett hvor du er. kan være lurt å være litt obs hvis du tar mye bilder (og bruker begge hendene). Ellers foreslår jeg at du kutter hull i alle lommene dine a'la lommemannen, da blir nok lommetyven mindre happy. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Fest en lommebok stikkende opp av lommen. Lommetyven kommer og prøver å dra opp lommeboka, du kjenner det og snur deg og spør WHAT THE FUCK ARE YOU DOING!!? Endret 10. juni 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Snart er det din tur" på prahaisk / engelsk Prahaisk? Du snakker vel ikke tilfeldigvis Olsoisk? Tihi. Nei jeg snakker Tanangersk Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Finn noen bilder av mishandlede lik og legg dem oppi. Så skriver du en lapp med etellerannet som "Dette er mine forrige ofre, de holdt ut i 18 timer. Snart er det din tur" på prahaisk / engelsk. Så legger du noe som likner på en sender oppi. Er du heldig så åpner han ikke lommeboken før han kommer hjem. Da tenker han "ops, nå vet han hvor jeg bor" og vips så har du en stk. skremt lommetyv 1+ KONGE! Perfect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå