Two-headed boy Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg skal til Praha i sommer. Etter hva jeg har lest, kryr det av lommetyver der. Det er da jeg tenker: hvorfor ikke gi de en lærepenge? Planen er å ha en falsk lommebok stikkende opp av baklommen. Det er enhver lommetyvs våte drøm, og jeg regner med den forsvinner ganske kjapt. Det jeg vil er at tyven skal angre kraftig på at han sjal lommeboken. Jeg har tenkt litt på å marinere en seddel eller smøre inn mynter i sterk chilliekstrakt (type 1 million+ scoville), for så å håpe tyven klør seg på øynene etterpå. Er det noen som har andre ideer til hva jeg kan gjøre med lommeboken? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Musefelle Edit: Du kan også legge oppi sånn farge greier som eksploderer når lommeboken åpnes. Eller du kan koble den til en eller annen portabel strømkilde og gjøre slik at tyven får et realt sjokk når han tar lommeboken. Endret 6. juni 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Koble et 12V batteri til som du har skjult diskret i skoa. Eller bare ha en tom lommebok stikkende ut med kun en lappe i med noen "visdomsord". Ser for meg at slike Donald Duck-lommeboktriks generelt sett kan være litt trasig å få til i praksis. Men oppdater gjerne tråden når du kommer hjem med resultater Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ta noe ekkelt opp i lommeboka ( Kjøp en ny og billig ) ta en hundelort , en dø mus? eller noe sånt... Haha Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 tom lommebok , med en lapp i hvor du har tegnet en hånd , hvor kunlangfingern peker opp Den kan vell ikke misforstås ;p Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Få fiksa så det på en eller anna måte spruter fartgass på tjuven da han åpner lommeboka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 At du har hundedritt i lommeboka vil vel hovedsaklig føre til at du får merkelige blikk av folk som du går forbi. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Legg småposer med mel oppi. Tyven vil tro han har fått den kjempegaven, men vil nok bli ordentlig skuffet når han ser hva det egentlig er han har fått. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 tom lommebok , med en lapp i hvor du har tegnet en hånd , hvor kunlangfingern peker opp Den kan vell ikke misforstås ;p Den er jeg med på. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 At du har hundedritt i lommeboka vil vel hovedsaklig føre til at du får merkelige blikk av folk som du går forbi. Neeeida! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Rett og slett bind lommeboken fast på innsiden av lommen som den stikker ut av. Så når noen tar den drar de i buksen din, og du vil jo kjenne det. Så snur du deg og drar en "Oi, hai thar Touching my butt are we? Wanna come to my place? I has cheezeburgerz". Ok ble litt inspirert av lolcats.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 den tenkte jeg å på! sy fast lommeboka i buksa og om du legger merke til det så snur du deg fort rundt med knyttneven først Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) den tenkte jeg å på! sy fast lommeboka i buksa og om du legger merke til det så snur du deg fort rundt med knyttneven først Dårlig idee pga hvis det er flere av lommetyver som er i gjenger, da ligger man tynt an Edit: Gå for hundelorten eller kaninlort? Ser ut som små sjokolader kansje han prøver en? Haha nå er jeg overtrætt. Ser frem til å lese mer morsome innlegg om dette i morgen Endret 7. juni 2009 av Dyvers Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Rett og slett bind lommeboken fast på innsiden av lommen som den stikker ut av. Så når noen tar den drar de i buksen din, og du vil jo kjenne det. Så snur du deg og drar en "Oi, hai thar Touching my butt are we? Wanna come to my place? I has cheezeburgerz". Ok ble litt inspirert av lolcats.. I lol'ed Brukte kondomer i lommeboka? (evt. kondomer som ser brukte ut) Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Rett og slett bind lommeboken fast på innsiden av lommen som den stikker ut av. Så når noen tar den drar de i buksen din, og du vil jo kjenne det. Så snur du deg og drar en "Oi, hai thar Touching my butt are we? Wanna come to my place? I has cheezeburgerz". Ok ble litt inspirert av lolcats.. I lol'ed Brukte kondomer i lommeboka? (evt. kondomer som ser brukte ut) Nytelse + Narresterk? I likeee it! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan jo ha litt SAW-stil. Haha, faktisk en sykt bra idé. Du har en seddel, som du har lagt oppi et eller annet som gjør at om man vil få tak i seddelen får man skikkelig vondt liksom. F.eks. en seddel i en liten pose inni lommeboken, som ser helt harmløs ut, men egentlig er det sånn syre i den elns, som gjør at hendene etser opp og man må til legen innen 2,3 minutter ellers mister man hånden for alltid og slikt. Ville lært en lærepenge da. Hadde vært ultimat eid^2 om seddelen var falsk i tillegg. Også har du en båndopptaker hvor du har spilt inn "Game over". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du har hektet fast enden av lommeboka til buksa di. Så du merker om han prøver å ta den. Da snur du deg og knivstikker han i øyet. Du legger han på bakken og sager beinet av han. Okey, jeg er nok litt bitter etter å ha fått frastjålet ting. Men tyver må dø. De er ikke mennesker. Dødsstraff for lommetyveri og lignende. NÅ! Alle tyver skal utryddes. Faens ekle mennesker, DØØØØØ. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Et bilde av deg selv som spriker rævballene med teksten "Call me" under. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Med kakemot som president, mistenker jeg enten et statskupp eller drastiske fall i befolkningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå