Hansoen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Veide meg vel sånn i 3-4-5 tiden på ettermiddagen også veide jeg meg igjen litt utpå formiddagen neste dag. Jeg gikk opp i vekt så lenge jeg vokste i høyden. Vekten har stått mer eller mindre stille siden jeg sluttet å vokse i høyden. Endret 13. juni 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Om morgenen veier man som regel mindre blant annet siden magen er så godt som tom, det er den normalt ikke på ettermiddagen. Men post maten du spiser i løpet av dagen du. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Kan poste det jeg har spist til nå: 3 Brødskiver med forholdsvis leverpostei, nugatti og kjøttpålegg 3 Boller med cornflakes tilsatt Syltetøy og sukker(nam). 2 Burgere med masse tilbehør. Også melk til alle måltidene da(brus til burgerne). Merk at jeg leser til eksamen og er hjemme. Når jeg har vanlige uker spiser jeg mye mer lunsj(spiser lunsj hvert friminutt på skolen omtrent.) +at det blir litt mer middag enn 2 burgeree. men det er livet når man ikke kan lage mat og leser til eksamen Edit: Sleng på 2 kyllignfileter med saus så har du min mat igår +en sjokolade og litt småting innimellom måltidene. Endret 14. juni 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 3 om dagen, null trening. Ta bussen(helst bil). Ikke spis sunt. Spis få måltid, men spis deg stappmett hver gang. Aldri grønsaker, eller noe annet som er sunt. Drikk en flaske 1,5 liter hver dag i tilegg. Sitt i ro foran dataen. Det vil påvirke forbrenningen selv for de med veldig høy forbrenning. Men det går gjerne ikke like fort, og du legger ikke på deg like mye. Men om du holder på i en 3-4 år er du nok smell feit før du aner ordet av det Lykke til. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Hei folks! Takk for svar Masse forskjellige meninger her - tror jeg har plukket ut noe sånt som; Spis mer enn du orker, få i deg mye kalorier. Havregryn til frokost med sukker o.l Tren med styrke, få i deg gainer og proteiner etterpå. Ta spising seriøst, sett en plan over hva du skal spise når. Gå inn for det som et prosjekt, og ta notater underveis Mitt neste spørsmål er så; Går man kun ned i vekt av å jogge? Har jeg ikke så mye å hente der, untatt kondis? Jogger en del Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kommer litt an på hvor langt du jogger og om du får i deg mat før og etter trening. Det viktigste her er rett og slett å spise nok etter trening, for kroppen vil fortsette å brenne lenge etter trening, og finner den ikke noe mat så går den for reservene, og da er det fett, proteiner og glykogen den tar av.. Du kan jo lese denne litt om temaet.. http://www.langrenn.com/opplading-til-konk...39210-1901.html Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Spis masse. Er ikke verre. åhåhåhåh, det er mykje verre. 3 om dagen, null trening. Ta bussen(helst bil). Forbrenninga blir for høg, og musklene blir skrumpis. Dårlig idé? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) åhåhåhåh, det er mykje verre. Det er ikke verre, nei. Endret 18. juni 2009 av Vycan Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I teorien. Men for en person som hele livet har spist lite, å plutselig skulle spise mye mer, så er det en jobb. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) åhåhåhåh, det er mykje verre. Det er ikke verre, nei. Det er verre, jo? Edit: Prøvde sjølv å legge på meg eingong i tida, ete meir, men det var rett og slett umulig for meg. Gjekk opp 5kg over lang tid, åt oftare enn eg følte for, mista til slutt matlysten veldig, på 1,2,3 var eg tilbake på vekta av utgangspunkt. Sånn eg ser det, får eg bli eldre og la det våkse sånn som det gjer. Endret 18. juni 2009 av xersess Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Selvsagt er det en jobb. Det er intet som er gratis her i verden. Hverken å gå ned i vekt eller opp, og det kanskje vanskeligste er å få en "perfekt" kropp, en slik du ønsker deg.. Om ikke umulig. Det finnes ingen snarveier, og om du må trene deg å spise mer, så er det en liten pris å betale. Trøst deg med at du vil ha det lettere enn mange som prøver å gå ned i vekt og holde seg der.. Endret 18. juni 2009 av Battone Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Trøst deg med at du vil ha det lettere enn mange som prøver å gå ned i vekt og holde seg der.. Det er faktisk vanskelig å forestille seg, men grett nok, det er nok sant. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Med bittelitt disiplin er det ikke vanskelig å gå opp i vekt. Jeg vegde 62 kg helt til jeg bestemte meg for at det var på tide å legge på meg litt. Begynte å spise mye, og etter en uke så var jeg vandt til å spise så mye, så ble jeg sulten oftere. edit: kan si at jeg veier 77 nå. Endret 18. juni 2009 av Vycan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå