knutarn Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei.. Er ikke sikker på om jeg klarer og beskrive det så godt:D (BARE SPØR VIS DERE LURER PÅ NO:D) Var ikke så sikker på hva jeg skule kale emnetittele.. Jeg trenger hjelp med no her. Skal lage et system som skal skru på (3 porter) 12 volt krets med en fjernkontroll. Strøm inn i boksen det skal væere 230 volt og 12 volt, Så jeg kan velge(Vis jeg skal ha den i bilen) Den skal kunne funke som et tråløstnett eller no sont.(Ikke som en tv fjernskontroll) Den skal ha 2 diode lys på hovetboksen som viser når den er PÅ (Grønn) og når den er AV(rød) Og fjernkontrollen den skal kun væer 4 knapper. (Vis dere har noen bedre idere så si det) 1 for port 1 og 2 for port 2 og 3 for og skru av port 1 og 4 for og skru av port 2 Noen her som kan tegne, som viser åsen jeg kobler det? Og finn det jeg trenger? Helst fra (ELFA) Vis dere har en bedre ide så bare si det:D Mvh Knutarn Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Etter som du mest sannsynelig er hobby elektriker så vil jeg anbefale deg å heller finne en pakkeløsning for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå