lime977 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har fått noen rare ikoner på noen av bildene / dokumentene mine som jeg helst ikke vil ha. Hva i alle dager kommer dette av? Det er ikke på alle bilder heller.. Har aldri sett noe sånt.. :S Det er de små ikonene i venstre hjørne som jeg lurer på... Hva har skjedd? Endret 6. juni 2009 av lime977 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mest sansynlig er det et program du har installert som legger på disse bildene, har du prøvd å trykke på de / rightklicke på de, og se hva som skjer? Kan være det gjør det klokere til å finne ut hvilket program som lager disse ikonene. Lenke til kommentar
lime977 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg ser ikke noe spesielt når jeg høyreklikker.. Lenke til kommentar
lime977 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Nvm, jeg fant ut hva det var! Det er Norton 360 som gjør det. De grå er filer som skal taes backup av, men ikke har blit backa opp ennå, de blå er backed up! Fortsatt plagsomt å se på.. :/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Flott at du fannt ut hva det var, men ta backup av det selv, og deaktiver funksjonen i Norton 360, så du slipper ikonene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå