Blaakatt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hei, lurte på om det var noen snille mennesker der ute som kunne hjelpe meg med å se om disse komponentene fungerer bra sammen? PC'en skal brukes mest til grafisk design ol. Om noen har noen innvendinger på forandring av maskinvare, taes konstruktive tips imot med glede På forhånd, tusen takk Her er listen min: - Antec NeoPower Blue 650W - Antec Nine Hundred - Asus P5Q Pro - Intel Core 2 Duo E8500 - Kingston HyperX DDR2-800 4GB - LiteOn iHAS422 - Sapphire Radeon HD 4870 1024 MB - Western Digital Caviar Green 1 TB Jeg ser at jeg har lagt dette inn i feil forum og beklager dette, jeg finner dog ikke ut av hvordan man flytter det :/ Endret 6. juni 2009 av TempusTulling Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skal PCen brukes til grafisk design, trenger du ikke et gaming kabinett eller så pass kraftig skjermkort så HD 4870. Jeg ville også vurdert Tri core eller Quad core fremfor Dual core prosessor til slike oppgaver. Du kan nå også vurdere et stillegående bygg, slik at arbeidstilværelsen blir minst mulig hindret av sjenærende viftestøy. Her har du eksempl: PS: Forslag(ene) her er ikke beregnet for Gaming. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Blaakatt Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Tusen takk for tilbakemelding Hva er de største fordelene ved å bruke tri core eller quad core fremfor dual core når man holder på med grafisk design? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå