christer101 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei hei har installert ett program jeg skal få til å kjøre hver gang jeg starter pcen...men jeg får det ikke til. Hvis noen vet hvordan jeg kan legge til oppstartsprogrammer i XP så hadde dette vært supert Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er ikke så vanskelig Følg med på denne videoen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Legg en snarvei eller en kopi av filen i mappen "Oppstart" (eller "Startup", om du har en engelsk versjon av Windows), i startmenyen og programmet starter med Windows XP. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Eller du kan legge det inn i registeret. Current---> Software---> Microsoft---> Windows ---> Run mener jeg det er. Der lager du en "nøkkel" som det står programmet i klammetegn(""). F.eks "C:\Program\Pidgin.exe -m". Lenke til kommentar
christer101 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Takk alle sammen! Trengte dette Virkelig Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Eller bare legge inn et program hvor du kan gjøre dette. WinPatrol feks. (Bare for å peise til med litt flere alternativer ) Marker som løst`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå