superkaisa Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Heei! jeg har en nettside, og jeg vil at en melodi/sang skal spilles av med en gang de kommer til siden. uten at de trykker noe. Kan noe hjelpe? Til mods: Jeg aner ikke hvor jeg skal poste denne! vær så snill ikke lukk den bare flytt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Denne høyrer nok heime i Web-design, HTML og CSS. Rapportert Kva format er fila du vil spele? Er det MP3 ville eg velt ein form for flashavspelar. Til dømes JW FLV Media Player. Men tenk deg om før du gjer dette. Eg avskyr sider der musikken berre starter uten at eg veit om det frå før. Er det verkeleg dette du vil? Det er utruleg irriterende synes iallefall eg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du ødelegger siden din ved å putte automatisk musikk. Er det verste jeg vet når jeg surfer rundt, og forsvinner alltid rett ut igjen. Dont do it Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Berre sjå til lenka eg gav deg. Den gjer jobben. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Du ødelegger siden din ved å putte automatisk musikk.Er det verste jeg vet når jeg surfer rundt, og forsvinner alltid rett ut igjen. Dont do it ok jeg tenkte på det her i sted! Hvordan gjør jeg san at de kan TRYKKE den på? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du kan for eksempell gjøre sånn: <embed src="music.mp3" autostart="false" hidden="false" loop="0" volume="50"> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå