Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Minnepinne til bilstereo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville aldri hatt ein ekstern harddisk i bil. Dei er ustabile nok som det er når dei står i ro på eit bord.

Er det nokon som veit om det er mogeleg å kople ein USB-hub til ein USB-inngang på bilstereo og plugge i fleire minnepinnar?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Er det nokon som veit om det er mogeleg å kople ein USB-hub til ein USB-inngang på bilstereo og plugge i fleire minnepinnar?

KOmmer helt an å bilstereoen. USb lager flere porter, det vil ikke dermed sagt si at stereoen kan lese mer enn én

Lenke til kommentar

Det kommer nok helt an på stereoen. Det kan på en måte hende at den ser alle pinnene og legger dem i en mappe, men det kan også hende at det kun blir error.

jeg har aldri hatt problem med at disken min har vært ustabil:S men testet om det gikk nå og spilleren fant ingen enheter, så tviler på at usb'en gir nok strøm

Hvis du kjøper en kabel som paralellkobler strømmen fra to porter, så bør det gå. Altså 2x USB -> miniUSB. Den ene USB-porten er strøm+signal og den andre er kun strøm. Den med strøm+signal kobles til stereo, og den som kun er strøm kobles til en 12V->USB-omkobler som sitter i sigartett-tenneren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hvor kan jeg få tak i en sånn paralellkobler?

sånn KABEL. parallellkoble er et verb :roll:

uansett, det følger med de fleste harddisker...unntatt fra western digital :p

enkleste er nesten å kjøpe et eller annet billig 2.5" harddiskkabinnett fra dealextreme der det er med slik kabel (om det er med ser du på bildene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...