fox Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei!!! Jeg ahr kjøpt sims3, koser meg fett med spillet Men jeg ønsker ikke å ha cd med meg når jeg går rundt, har macbook pro. Det er litt tungvint, så jeg lurer på om noen veit åssen jeg kan spille spillet uten cd? Lenke til kommentar
jan89 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei!!! Jeg ahr kjøpt sims3, koser meg fett med spillet Men jeg ønsker ikke å ha cd med meg når jeg går rundt, har macbook pro. Det er litt tungvint, så jeg lurer på om noen veit åssen jeg kan spille spillet uten cd? Det går nok dessverre ikke uten å ty yil ulovlige virkemidler, virkemidler som ikke kan nevnes her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. I henhold til retningslinjene stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg