Simkin Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 dette gikk ikke uten videre, hvordan gjør jeg dette? altså fra explorer 8 til 7 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) grunnen er att autodata ikke fungerer på ie8, men ie7 fant jeg ut nå nettopp. derfor skulle jeg hatt tilbake 7'ern Endret 6. juni 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Autodata? Bruk kompability mode om det er så viktig. Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Så vidt jeg vet, legger IE8 seg i lista på Legg til/Fjern programmer (Og noe tilsvarende på Vista). Da kommer IE7 tilbake hvis det var det du hadde før du oppgraderte. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 kan ikke se noe på leggtil/fjern lista Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har du virkelig prøvd med kompability mode? Da skal IE8 emulere IE7 motoren, for hvis du har det så si ifra eller så ser det ut som om du bare prøver å bumpe. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 det går ikke, desverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hak på show updates i legg til fjern programmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå