Klossmajoren Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei jeg lurer på om noen vet om noe kult eller morsomt man kan finne på når man kjeder seg, og bare sitter inne foran tv'en eller pc'en hele dagen. helst ikke kom med forslag som, å høre på musikk eller bare å sitte å se inn i en vegg, kom med litt kreative forslag! Lenke til kommentar
jocha Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 hmmm, aller først må man finne på hva man skal finne på, og det tar jo tid ellers så kan man gå en tur, ta bilder av ting, eller rydde i klesskapet, og andre rotete skap og skuffer, går jo litt tid på det.... Man kan også ta en skrittteller og se hvor mange skritt man tar til naboens hus eller garasjen.... (jeg vet, alt det der er harry...) 0_o Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Skaff deg en Laser Endret 6. juni 2009 av khaffner 2 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Skaff deg en Laser haha! så genialt, takk for tipset! har hatt laser før, de er veldig morsomme å sitte med spessielt i et klasserom hvor du kan lyse på læreren eller noen andre i klassen din >:-) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Å få tiden til å gå uten å gjøre noe fornuftig er vanskelig, går ut i fra at man er ute etter noe sanselig stimuli.. alt slikt blir kjedelig i lengden. Ettersom dette er postet under hobby går jeg ut i fra at du søker en form for aktivitet, men jeg gidder ikke skrive en inspirerende historie om gleden av en spasertur i solnedgangen Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Diskusjon.no/Hardware.no? jeg lurer på om noen vet om noe kult eller morsomt man kan finne på når man kjeder seg, og bare sitter inne foran tv'en eller pc'en hele dagen. Men er du ute etter en ny hobby eller bare noe tidsfordriv i nødstilfeller? Vil hvertfall anbefale golf, som er sinnsykt morsomt, er ikke stressende, og det går med en del tid (~4 timer på 18 hull). Det er vanskelig i starten, men du får fort teken på det Lenke til kommentar
Mino1 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Drikk masse kaffe og klatre i trær! det bruker jeg å gjøre! =) gi slipp på deg selv og la kreativiteten drive deg. ingenting er tabu da! du har bare deg selv som dømmer jeg er så heldig at jeg har en boksesekk, et trommesett, en gitar, en fotball, et gammelt skateboard, du kan se på tv, du kan tegne, du kan runke, du kan ringe en venn, eller du kan rett og slett oppsøke kontakt og finne på noe med en du er glad i, eller en som har potensiale til din kjærlighet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skaff deg digitalkamera. Det har jeg gjort. Og tatt 3744 bilder på 9 dager i følge tellerverket på kameraet. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Få tak i en fiskestang og fisk, man får frisk luft, kommer seg ut, slapper av, og er man heldig får man seg en matbit =) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvis du ikke er redd for å bruke noen kroner (ganske mange faktisk), så er jo RC en morsom og kreativ hobby, ihvertfall hvis man er flere som kjører samtidig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ta deg en runk! Alltid like underholdende. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ta deg en runk!Alltid like underholdende. Støttest! ehm, er litt forskjellig som gåt på tv no og du kan sjå på Ellers har du bil lappen, ta deg nokon runder ute deilig kjenna vinden i håret i denna varmen Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 den støttes vingebil, kjørte hjem for et par timer siden med begge vinduene forran oppe, utrolig deilig vind =D Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Skaff deg en synth, eller Fruity Loops, og start å lage electronica musikk for deg selv Ellers støtter jeg Lars sitt forslag om foto. Aner ikke hva du liker og gjøre på fritiden, så tar bare fra det jeg ville gjort / gjør. Du kan også skaffe deg alle episodene av Big Bang Theory, og se det. Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 ja det er kjedelig å ikke ha noe å gjøre i sommerferien men jeg vet jo ikke hva slags ting du liker å gjøre, men kan jo si ting jeg pleier å gjøre. du kan jo henge med venner i byen, dra på kino eller gå rundt å shoppe/ kikke i butikker i byen. dra å bade er jo noe jeg hadde gjort i denne varmen. ellers å gå tur, trene eller finne deg er ny hobby som foto som ble nevnet tidligere eller andre type hobbyer eller å finne på noe med kjæresten er jo noe av det bedte men kan gjære syntes nå jeg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei jeg lurer på om noen vet om noe kult eller morsomt man kan finne på når man kjeder seg, og bare sitter inne foran tv'en eller pc'en hele dagen. helst ikke kom med forslag som, å høre på musikk eller bare å sitte å se inn i en vegg, kom med litt kreative forslag! kom deg ut og møt folk ^^ sommeren er en tid for å skaffe seg nye venner steder du kan møte folk er bla: kafé, badebasseng, generelt ute på byen, stranda etc. Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei jeg lurer på om noen vet om noe kult eller morsomt man kan finne på når man kjeder seg, og bare sitter inne foran tv'en eller pc'en hele dagen. helst ikke kom med forslag som, å høre på musikk eller bare å sitte å se inn i en vegg, kom med litt kreative forslag! kom deg ut og møt folk ^^ sommeren er en tid for å skaffe seg nye venner steder du kan møte folk er bla: kafé, badebasseng, generelt ute på byen, stranda etc. ja det støtter jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå