Gå til innhold

Ting å gjøre når man kjeder seg

Anbefalte innlegg

Hei

jeg lurer på om noen vet om noe kult eller morsomt man kan finne på når man kjeder seg, og bare sitter inne foran tv'en eller pc'en hele dagen. helst ikke kom med forslag som, å høre på musikk eller bare å sitte å se inn i en vegg, kom med litt kreative forslag! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm,

aller først må man finne på hva man skal finne på, og det tar jo tid :)

ellers så kan man gå en tur, ta bilder av ting, eller rydde i klesskapet, og andre rotete skap og skuffer, går jo litt tid på det.... Man kan også ta en skrittteller og se hvor mange skritt man tar til naboens hus eller garasjen....:(

(jeg vet, alt det der er harry...)

0_o

Lenke til kommentar

Å få tiden til å gå uten å gjøre noe fornuftig er vanskelig, går ut i fra at man er ute etter noe sanselig stimuli.. alt slikt blir kjedelig i lengden.

Ettersom dette er postet under hobby går jeg ut i fra at du søker en form for aktivitet, men jeg gidder ikke skrive en inspirerende historie om gleden av en spasertur i solnedgangen :idea:

Lenke til kommentar
Diskusjon.no/Hardware.no?

jeg lurer på om noen vet om noe kult eller morsomt man kan finne på når man kjeder seg, og bare sitter inne foran tv'en eller pc'en hele dagen.

Men er du ute etter en ny hobby eller bare noe tidsfordriv i nødstilfeller?

Vil hvertfall anbefale golf, som er sinnsykt morsomt, er ikke stressende, og det går med en del tid (~4 timer på 18 hull). Det er vanskelig i starten, men du får fort teken på det :)

Lenke til kommentar

Drikk masse kaffe og klatre i trær! det bruker jeg å gjøre! =)

gi slipp på deg selv og la kreativiteten drive deg. ingenting er tabu da! du har bare deg selv som dømmer

jeg er så heldig at jeg har en boksesekk, et trommesett, en gitar, en fotball, et gammelt skateboard, du kan se på tv, du kan tegne, du kan runke, du kan ringe en venn, eller du kan rett og slett oppsøke kontakt og finne på noe med en du er glad i, eller en som har potensiale til din kjærlighet!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skaff deg en synth, eller Fruity Loops, og start å lage electronica musikk for deg selv :thumbs:

Ellers støtter jeg Lars sitt forslag om foto.

Aner ikke hva du liker og gjøre på fritiden, så tar bare fra det jeg ville gjort / gjør. Du kan også skaffe deg alle episodene av Big Bang Theory, og se det.

Lenke til kommentar

ja det er kjedelig å ikke ha noe å gjøre i sommerferien :( men jeg vet jo ikke hva slags ting du liker å gjøre, men kan jo si ting jeg pleier å gjøre.

du kan jo henge med venner i byen, dra på kino eller gå rundt å shoppe/ kikke i butikker i byen. dra å bade er jo noe jeg hadde gjort i denne varmen. ellers å gå tur, trene eller finne deg er ny hobby som foto som ble nevnet tidligere eller andre type hobbyer :)

eller å finne på noe med kjæresten er jo noe av det bedte men kan gjære syntes nå jeg :)

Lenke til kommentar
Hei

jeg lurer på om noen vet om noe kult eller morsomt man kan finne på når man kjeder seg, og bare sitter inne foran tv'en eller pc'en hele dagen. helst ikke kom med forslag som, å høre på musikk eller bare å sitte å se inn i en vegg, kom med litt kreative forslag! :)

kom deg ut og møt folk ^^ sommeren er en tid for å skaffe seg nye venner

steder du kan møte folk er bla: kafé, badebasseng, generelt ute på byen, stranda etc.

Lenke til kommentar
Hei

kom deg ut og møt folk ^^ sommeren er en tid for å skaffe seg nye venner

steder du kan møte folk er bla: kafé, badebasseng, generelt ute på byen, stranda etc.

ja det støtter jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...