Memetro Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har en laptop av merket Acer Aspire 5720z med Vista. Nå kl 18.10 låste plutselig klokka seg, og jeg får ikke opp vinduene som ligger på oppgavelinja. Det virker som den er helt låst... Jeg har liksom ikke vært borti noe. Like før kl 18 registrerte jeg meg på et nytt forum, kan det være noe derfra? Jeg får ikke opp start-knappen heller, så jeg får jo ikke restarta eller slått av maskina heller. Den reagerer heller ikke når jeg trykker på av/på knappen, uansett hvor lenge jeg holder den inne.... Noen kloke hoder der ute som har noen anelse om hva det kan være? Endret 6. juni 2009 av Memetro Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ta ut batteriet og trekk ut strømkabelen. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 på laptopper så bruker vanligvis å holde inne "på knappen" i ca 10 sec å slå den av. Lenke til kommentar
Memetro Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Ta ut batteriet og trekk ut strømkabelen. Funka det ja.... Var så frustrert her at jeg tenkte ikke på den løsningen.... *flau* Tusen takk for tipset Men, den er veldig treig, så får sende den inn på en sjekk..... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Høres ut som maskinen har låst seg - altå et program, eller operativsystemet seg selv som gikk i vranglås og crashet slik at alt på skjermen låser seg - en såkallt hardcrash på nerdespråk. Det kan ikke forårsakes av å bare registrere seg på et forum, bare så det er nevnt. Om det skjer bare èn gang, så er det ikke egentlig noen stor grunn til bekymring. Om det er noe som begynner å skje med om og om igjen så kan det vare mange forskjellige grunner til det desverre - både feil i makskinvare eller i programvare - og da må vi ha mer info for å komme med gode froslag i så fall. Håper det ikke skjer fremover da -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå