uskyldig212 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 hallo. eg er på jakt etter en nettbutik som selger alt fra magneter til vekker klokker. og siden alle nettbutikker hevder at de selger at så finne eg ingenting på google:/ så eg håper noen her vett om en bra nettbuttik . helst post med personlige erfaringer takker for svar Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 hmm. dealextrem hadde masse rart. men eg kan ikke betale med kort og foreldrene vill ikke betale med kort for meg. så eg må ha buttik som tar post oppkrav. burde kansje nevnt i første post. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bruk Paypal og overfør fra banken du har. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 og paypal krever ikke et bank kort nummer eller en bank konto fra en som er over 18? eg har bare ungdoms konto. ( kan ikke brukes på og kjøpe direkte på buttiker iværtfall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Be foreldrene dine starte en studentkonto for deg, så kan fylle på penger for deg. https://www.paypal-promo.com/studentaccount/ Men paypal trenger ikke kort nei, men det gjør handelen mye enklere. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Dealextreme.com Lag en paypal account, og overfør penger fra bankkontoen din, til paypal kontoen (tar 3 dager før penga kommer over og du kan bruke de), og så kan du kjøpe masse billig stæsj fra dealextreme.. Endret 6. juni 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Som ganske mange har påpekt, dealextreme.com I mitt syn en genial nettbutikk med alt mulig rart. Sendes fra Kina, frakt inkludert i pris. En annen mulighet på betalingsproblemet er å skaffe seg et ungdomskort med mulighet for nettkjøp (f.eks. Nordea ungdomskort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå