ZynoX Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hei! Jeg kjøpte XFX Radeon HD 4870X2 2 GB for to dager siden. Nå har jeg satt den inn, og formatert datamaskinen. Jeg har også installert de nyeste driverne. Men det er noe med texture biten i spill som er litt rar. Jeg har på full texture setting, men alle tinga rundt ser ut som sagblad, kan du si. Skulle ikke tro at jeg hadde texture setting på. Det har også skjedd at det har stoppet 2 sekunder i spillet, men det er bare noen ganger. Jeg har hørt at det er mange som har hatt problemer med det kortet. Det lagger i Unreal Tournament 3 med alt på max. Er det litt rart eller er det bare jeg som forventer for mye av kortet? Noen som kan hjelpe meg? Endret 6. juni 2009 av ZynoX Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Øvrig hardware? Har du riktig driver? Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Øvrig hardware? Har du riktig driver? Sorry for at jeg svarer så sent... Jeg har nok riktige drivere. Intel Core 2 CPU 6400 2.13GHz 4.00 GB RAM Asus p5b-e Hovedkort Endret 6. juni 2009 av ZynoX Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Temperatur? Ring til de som solgte deg kortet og forklar problemet, det kan være feil med en produksjonsserie el. Hvilken skjerm bruker du? Prøv med eldre drivere, kan være det funker. Endret 6. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Temperatur? Ring til de som solgte deg kortet og forklar problemet, det kan være feil med en produksjonsserie el. Hvilken skjerm bruker du? Prøv med eldre drivere, kan være det funker. FLATRON L1915S - SKJERMEN TEMP - 67 FAN SPEED - 20% Endret 6. juni 2009 av ZynoX Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Det viser seg at alt fungere fint. Jeg bare oppdaterte DirectX. Og så gjorde jeg noen små ting. Nå går ting helt fint! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå