Gå til innhold

Madla, September. Både Luft og Sjø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av dere som skal inn på søndag, altså den 27.?

Det er forresten snart 5 år siden min forrige gymtime, så dette med "dårlig form" er jeg med på...

Kan også si at nå gleder jeg meg bare mer og mer, er spent på hva som møter meg.

Meiner det står 27. september kl. 19:00.

Kva skjer første dagen? Antar det ikkje skjer stort på søndags kveld, snodig tidspunkt for øvrig. Skal ein prate med lege og den slags med ein gang?

Lenke til kommentar

Det er forresten snart 5 år siden min forrige gymtime, så dette med "dårlig form" er jeg med på...

Kan også si at nå gleder jeg meg bare mer og mer, er spent på hva som møter meg.

Kva skjer første dagen? Antar det ikkje skjer stort på søndags kveld, snodig tidspunkt for øvrig. Skal ein prate med lege og den slags med ein gang?

Samme her, kl 1900. Har fått fortalt at det ikke skjer stort annet enn å finne en køye for natten. siden det er så sent.

Lenke til kommentar

Registrering over at du er ankommet, deretter får dere info og muligens vite hvilket kompani dere skal være på. Lege og slikt snakker dere med på mandag/tirsdag.

vZ.

Lenke til kommentar
Må papirer på lån, husleige, og alt det der tas med ved innrykk eller kan det tas med ved ein seinare anledning? Dersom eg blir dimma er det litt unødvendig å dra fram så mykje papirer for ingenting.

jeg har vertfall gjort alle papirer klar til jeg skal reise. er drittlei av å kopiere..jeg vil vertfall søke så tidli som mulig, sånn betalingene kan begynne.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke ha jeg skal ha med av papirer.

- Vitnemål

- Synsattest (bruker linser)

- Legeattest pga allergi

- Papirer angående skole neste år

- Innkallingsartket

- Reiseutgifter til Madla

- Billappen

- Bankkort

Hva mer trenger man av papirer? Har en del mobilregninger, kvittering på briller som jeg kjøpte fordi jeg skal i forsvaret og masse kvitteringer osv.. Trenger vel ikke sånt eller?

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar
Må papirer på lån, husleige, og alt det der tas med ved innrykk eller kan det tas med ved ein seinare anledning? Dersom eg blir dimma er det litt unødvendig å dra fram så mykje papirer for ingenting.

Ta med alt med en gang.

Noen som vet hvordan man går frem for å få studielånet til å bli fryst mens man er i 'tæret?

Send mail både til lånekassen og mil.no og spør, så får du garantert svar ;)

Lenke til kommentar

Ta med alt med en gang.

Var ikkje det eg spurte om. Er masse papirer, må inn i nettbanken å skrive ut og. Om eg får det inn i systemet frå dag 1 eller nokre veker seinare betyr ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...