Gå til innhold

Madla, September. Både Luft og Sjø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy f*** Unser - du er et hatedyr. Dersom du ikke klarer å leve uten jegerluen så må jeg desverre betegne deg som et komatryne. Er snakk om madla her, som har øvelse på evjemoen ..

For å se litt mer seriøst på saken så overlever du helt fint med det du får av forsvaret. Samtlige får ut jegerluen og fint er det. Blir bare provosert av slike utsagn da de utrolig motiverte rekruttene som kommer da ihvertfall er enda mer motivert...

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Fy f*** Unser - du er et hatedyr. Dersom du ikke klarer å leve uten jegerluen så må jeg desverre betegne deg som et komatryne. Er snakk om madla her, som har øvelse på evjemoen ..

For å se litt mer seriøst på saken så overlever du helt fint med det du får av forsvaret. Samtlige får ut jegerluen og fint er det. Blir bare provosert av slike utsagn da de utrolig motiverte rekruttene som kommer da ihvertfall er enda mer motivert...

Så sett deg på kaserna og si "alt er ok". Det jeg skreiv her vil hjelpe hver rekrutt mye, sånn som det hjalp meg.

Takk for betegnelsen. Om det motiverer folk til å tro på annet enn det mil.no sier om førstegangstjenesten, blir jeg høyst fornøyd.

Lenke til kommentar

havner du på en båt skjer trening på eget insj iallefall. Men fregattene og kystvaktbåtene har ganske ok treningsrom slik jeg har forstått det, så trening er nada problem, men man må selv gå inn for det tror jeg. Selv syns jeg det høres bedre ut en tvangsfyfo :thumbdown:

Lenke til kommentar
havner du på en båt skjer trening på eget insj iallefall. Men fregattene og kystvaktbåtene har ganske ok treningsrom slik jeg har forstått det, så trening er nada problem, men man må selv gå inn for det tror jeg. Selv syns jeg det høres bedre ut en tvangsfyfo :thumbdown:

vell, før jeg reiste på sjøen for 8 uker siden, kjøpte jeg nye joggesko. prislappen henger fortsatt på...

og vi har et ganske ok treningsrom ombord. så tvangstrim er vell akkurat det jeg trenger, når selvdisiplinen er lik null :p

Menmen, det skal uasett bli spennende, virker som de aller fleste har hatt en fin tjeneste og alt i alt er fornøyd:)

Lenke til kommentar
hvilken skute er du på da kurko? i mitt tilfelle var det ikke så mye og gjøre på etter endt tjeneste, men våre trenigsfasiliteter sugde, men stod vell mye på min selvdisiplin også.

SCV, jeg er på et sivilt offshore fartøy. skal ikke i marinen før om knappe 4 uker...blir spennende.

Lenke til kommentar
Edit: Jobber fast på madla frem til dimming i februar/mars, så er bare å spørre viss noen lurer på noe.

Hvordan er det med internett på Madla? er de strenge på resultatene fra feks 3000m når de skal BESTEMME tjenestested etter rekrutten?

Lenke til kommentar

Er internett på vellferdsbygget iallefall, på brakkene aner jeg ikker.

Nato kravet for og komme på båt er under 15 minutt og for og bli røykdykker må du enda lavere, et sted mellom 12 og 13 om jeg ikke husker helt feil. Vil du derimot på vakt og sikring kan du cruise inn på 48 minutter om du vil :p slik jeg har forstått det.

Sorry for svar, men sitter her og kjeder meg.

Og ja, det er mer en bare 3000 M det ser på når de bestemmer hvor du ender opp. Rekrutten varer bare noen uker så det er bare og gi flat fjøl hele veien!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...