unserheld Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Mente at jeg ikke fårbrukt alt det i første omgang. Lue og slikt for eksempel. Men jeg får heldigvis mulighet til å dra hjem på helgeperm, så da kan jeg jo ta meg mer. Tenkte å ta med minst mulig første gangen Kto budet pit's nami? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du får sannsynligvis ikke lov til å bruke egen lue i rekrutten. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 fikk ikke vintertøy før midtvindters, så det skal være greit. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Fy f*** Unser - du er et hatedyr. Dersom du ikke klarer å leve uten jegerluen så må jeg desverre betegne deg som et komatryne. Er snakk om madla her, som har øvelse på evjemoen .. For å se litt mer seriøst på saken så overlever du helt fint med det du får av forsvaret. Samtlige får ut jegerluen og fint er det. Blir bare provosert av slike utsagn da de utrolig motiverte rekruttene som kommer da ihvertfall er enda mer motivert... Endret 21. august 2009 av MyBigMouth Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Mente at jeg ikke fårbrukt alt det i første omgang. Lue og slikt for eksempel. Men jeg får heldigvis mulighet til å dra hjem på helgeperm, så da kan jeg jo ta meg mer. Tenkte å ta med minst mulig første gangen Kto budet pit's nami? Pushkin Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fy f*** Unser - du er et hatedyr. Dersom du ikke klarer å leve uten jegerluen så må jeg desverre betegne deg som et komatryne. Er snakk om madla her, som har øvelse på evjemoen .. For å se litt mer seriøst på saken så overlever du helt fint med det du får av forsvaret. Samtlige får ut jegerluen og fint er det. Blir bare provosert av slike utsagn da de utrolig motiverte rekruttene som kommer da ihvertfall er enda mer motivert... Så sett deg på kaserna og si "alt er ok". Det jeg skreiv her vil hjelpe hver rekrutt mye, sånn som det hjalp meg. Takk for betegnelsen. Om det motiverer folk til å tro på annet enn det mil.no sier om førstegangstjenesten, blir jeg høyst fornøyd. Lenke til kommentar
kurko Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg skal inn 27. Sptember i sjøforsvaret. Blir fint å få opp kondisen, det trengs... Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg skal inn 27. Sptember i sjøforsvaret.Blir fint å få opp kondisen, det trengs... Marinen er ikke akkurat kjent for å ha maratonløpere Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Sikker på det du? Har en del kompiser som på på rekrutten til SJø nå. De løper 3000m flere ganger i uken. For meg hadde det holdt med 1 gang i måneden, det syns jeg er ofte nok Lenke til kommentar
kurko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Om det er maratonløpere i marinen vet jeg ikke. men det skal vertfall ikke mye til å forbedre kondisen til undertegnede Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 havner du på en båt skjer trening på eget insj iallefall. Men fregattene og kystvaktbåtene har ganske ok treningsrom slik jeg har forstått det, så trening er nada problem, men man må selv gå inn for det tror jeg. Selv syns jeg det høres bedre ut en tvangsfyfo Lenke til kommentar
kurko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 havner du på en båt skjer trening på eget insj iallefall. Men fregattene og kystvaktbåtene har ganske ok treningsrom slik jeg har forstått det, så trening er nada problem, men man må selv gå inn for det tror jeg. Selv syns jeg det høres bedre ut en tvangsfyfo vell, før jeg reiste på sjøen for 8 uker siden, kjøpte jeg nye joggesko. prislappen henger fortsatt på... og vi har et ganske ok treningsrom ombord. så tvangstrim er vell akkurat det jeg trenger, når selvdisiplinen er lik null Menmen, det skal uasett bli spennende, virker som de aller fleste har hatt en fin tjeneste og alt i alt er fornøyd:) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 hvilken skute er du på da kurko? i mitt tilfelle var det ikke så mye og gjøre på etter endt tjeneste, men våre trenigsfasiliteter sugde, men stod vell mye på min selvdisiplin også. Lenke til kommentar
kurko Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 hvilken skute er du på da kurko? i mitt tilfelle var det ikke så mye og gjøre på etter endt tjeneste, men våre trenigsfasiliteter sugde, men stod vell mye på min selvdisiplin også. SCV, jeg er på et sivilt offshore fartøy. skal ikke i marinen før om knappe 4 uker...blir spennende. Lenke til kommentar
kurko Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Edit: Jobber fast på madla frem til dimming i februar/mars, så er bare å spørre viss noen lurer på noe. Hvordan er det med internett på Madla? er de strenge på resultatene fra feks 3000m når de skal BESTEMME tjenestested etter rekrutten? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er internett på vellferdsbygget iallefall, på brakkene aner jeg ikker. Nato kravet for og komme på båt er under 15 minutt og for og bli røykdykker må du enda lavere, et sted mellom 12 og 13 om jeg ikke husker helt feil. Vil du derimot på vakt og sikring kan du cruise inn på 48 minutter om du vil slik jeg har forstått det. Sorry for svar, men sitter her og kjeder meg. Og ja, det er mer en bare 3000 M det ser på når de bestemmer hvor du ender opp. Rekrutten varer bare noen uker så det er bare og gi flat fjøl hele veien! Lenke til kommentar
kurko Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 det er bare og gi flat fjøl hele veien! Var det jeg fryktet:p Hørt at kystvakten er vanskligest å komme på når det gjelder båt... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er også BMI-krav for å komme på båt, med mindre det er blitt fjernet. Det ble i alle fall introdusert for et par år siden. Må være under 25, tror jeg. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 BMI er så tullete. Ifølge BMI så er jeg kraftig overvektig. Men det stemmer ikke litt engang. er kraftig, men ikke feit. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vel, hvorfor du veier mye har lite å si når du ligger i svime på rommet ditt og må bæres ut fra et brennende skip. Det er i hvert fall det som er tanken bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå