Zulærn Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hallo karer! Kjøpte for i underkant 3,5 år siden en Logitech G5 på Elkjøp. Denne er halvdefekt, og lurer på om Elkjøp fortsatt har kvitteringen inne i datasystemene sine, registrert i mitt navn. Fikk en kvittering som fungerte som garanti, men denne er ikke å oppdrive i mitt kvitteringssystem(aka rot) lenger. Kort sagt: har Elkjøp kvitteringene liggende inne i systemene sine etter 3,5år? Zulboom Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, i teorien, men nesten ingen garanti varer i tre år. Det er kanskje reklamasjon du tenker på? Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tviler sterkt på at du vil få noe igjen uansett, det er vel 2 års garanti og 5 års reklamasjon som gjelder Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Det jeg lurte på var om de beholdt kvitteringene.. Om de hadde gjort de, hadde jeg tenkt å sette denne som [Løst] og stille spørsmålet om reklamasjon i Juss-delen. @tofagerl: noe du vet, eller tipper? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 G5 musene til logitech har 3 års garanti. Men etter 3.5 må du nesten reklamere på den ja Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Har nå pratt med en bekjent av en bekjent som jobber på Elkjøp, og han sier at de beholder kvittering om navn ble registrert under kjøpet. Saken er LØØØØØØST. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå