eBekk Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei! Jeg har et domene med støtte for PHP, som driftes hos en større ISP i Norge. Jeg har laget flere script som sender ut e-post via funksjonen mail(), som spesifisert på http://www.php.net/manual/en/function.mail.php . Jeg benytter også phpBB, hvor problemet også eksisterer. I aller enkleste form har jeg tatt eksempelet på siden over: <?php mail("[email protected]", "My Subject", "Line 1nLine 2nLine 3"); ?> Når jeg laster siden, går det et noen minutter, så kommer følgende feilmelding: CGI Application Timeout The specified CGI application exceeded the allowed time for processing. The server has deleted the process. Jeg har begrenset kunnskap om PHP og oppsett av PHP, men jeg mistenker at det er noe feil i oppsettet på webserveren. Jeg har kikket igjennom diverse FAQ-er på php.net, lest dokumentasjonen til phpBB, samt søkt i forumet her på sourcecode.no, uten hell. Dersom noen har tips til hva som er galt, samt hvordan jeg løser problemet, er jeg meget takknemlig. eBekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå