Chavalito Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Så vidt jeg vet så har ikke HD 4890 støtte for DX 11 nei. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet til HD 5870 kom ut, det kortet har støtte for DX11, men som sagt, HD 4890 har det IKKE og er egentlig et 4870 steroid kort med litt ekstra guffe. Alle rykter sier jo at HD 5870 kommer i juli måned, og da skal jaggu jeg spurte til nærmeste PC butikk og legge mine klamme hender på det, og kaste mitt HD 4870 kortet i søppelet. Windows 7 blir vel ikke noe dyrere enn Vista, men så langt er det jo bare gjetting. SSD er fortsatt for dyrt etter min mening. Hadde selv tenkt på SSD men ikke med de prisene som er på de diskene nå. Har selv en Benq 24" skjerm og er veldig fornøyd med den. Husker ikke hvilken modell jeg har men merker ikke noe forsinkelse eller noe slikt på de spillene jeg har. Det vil si, CoD4 og CoD5, Crysis, Far Cry 2 etc. Mener å huske at den har respons tid på 8 ms, men er ikke sikker. Som jeg sa, har du et noenlunde bra skjermkort nå, hadde jeg ventet til det nye fra ATI kom på markedet. Endret 7. juni 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ser ikke helt poenget i å bruke 2k på en raptor 300gb, føler ikke at man trenger fult så mye plass på en disk man kjører operativsystemet (enda) og hvertfall når SSD kommer til å dominere markede innen få år. Så hvis du føler SSD er for dyrt enda, venter du et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå