Gå til innhold

Svart skjerm i fallout 3

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg fallout 3, installert det og nå når jeg skal spille, er alt svart ingame, bortsett fra HUDen. alt er svart, bortsettfra noen hvite prikker som blinker på forskjellige steder, uavhengig av hvordan jeg vrir på kameraet.

jeg har hatt mange grafikkbugs i det siste i andre spill også så mistenker det er noe gale med skjerm kortet mitt. jeg har ikke overklokket det eller noe slikt så det er rart at det klikker slik det gjør.

Nvidia Geforce 7900GT 256mb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff så kjipt,¨åsså fallout 3 da, favorittspillet mitt for tia...

hvilken driverversjon har du? kansje du må ta en titt på de ofisielle forumenne for hjelp med dette, jeg har ati så har ingen erfaring med sort skjerm i spillet, slike problemer er sikkert driverrelatert.

er ikke 7900 gt ganske gammelt?

jeg kom akkurat på at spillet er .net basert, sjekk at du har nyeste .NET på windows update. tror min er 3.5

Endret av minimum payne
Lenke til kommentar

driveren heter så mye som

GeForce/ION Driver Release 185

det er den aller nyeste

7900gt er ca 3 år gammelt. forrøvrig er det ikke bare fallout 3 som er problemet som jeg nevner i første post, det var bare et eksempel på hva jeg for tiden opplevde var galt. jeg tror det er hardwaren som er problemet. er det noen måte å diagnosere skjermkortet for å finne ut om noe er gale?

Lenke til kommentar

Åja, du har kjøpt Fallout 3 - Doom 3 edition?

Neida, siden du har massive grafikkbugs i andre spill så kan det godt være skjermkortet som er på vei til de evige jaktmarker. Du kan eventuelt prøve å røske det ut og rengjøre det(med mindre du har gjort det).

Du kan prøve deg på å kjøre hwmonitor hvis kortet ditt har temp sensor på seg, for å se hvilke temperaturer det er snakk om(eksempelhvis er mitt 8800gts oppe i 90 grader ved spilling).

Det _KAN_ være driverbugs, men 185.85 er siste driver, så lite sansynlig egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...