Gå til innhold

hva dere syns om merkeklær.

Stem på det dere syns er rett  

78 stemmer

1. 1. Hva syns dere om å bruke mye penger på klær.

• Bortkastet penger
      40
    • Kan vel i nød gå med det ;p
      38

Anbefalte innlegg

tullball
Tullball.

Liker hvor denne tråden er på veg :p

Men ja, å si at kvaliteten ikke har noe sammenheng med merke og pris blir litt meningsløst. Riktignok stiger nok prisen raskere enn kvaliteten, but still.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkeklær handler alldeles ikke om kvalitet i det hele tatt. Merke er der for en ting, å skape en sosial status slik at flere kjøper det. Kvaliteten kan være dårligere, samme eller bedre.

Hvis man skal ha kvalitet så går man til en skredder som kan sitt fag.

Design er også oppskrytt innen klesindustrien. De fleste former og snitt er vært utført før.

Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling gutt :)

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt har «merkeklær» (vagt begrep for øvrig) generelt sett høyere kvalitet og mer stilistisk form. Men det betyr jo ikke at man kan finne god kvalitet til en billig penge. Kvalitet blir dessverre ofte kun brukt som synonym med slitesterkhet, mens form- og fargebevarelse dysses ned.

Interesse for klær kan uansett ses på som en hobby på lik linje med f.eks. særlig bil.

Lenke til kommentar

Den mest latterlige pollen som noensinne er laget på forumet er observert i denne tråden.

On topic:

(jeg tar egne forutsetninger her)

Dyrere klær har som regel bedre passform enn billigere klær, varer lenger og i mine øyne ser bedre ut. Min personlige mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...