Gjest member-101642 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Håper jeg ikke er for sent ute... Brukernavn: TheGnome Utfordring: Ta flere og bedre bilder Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Alt som finnes i fotosekken Tillegsutfordring: Publisere mest mulig av dem Arkitekturfotografering har vært en ukjent sjanger for meg hittil. En gang må vere den første: Endret 6. juni 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Synes du har fått det til bra. Kanskje litt hard vignettering, mend et tar ikke fra et bra bilde.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har vært dypt nede i alskens faglitteratur den siste tiden, og har derfor valgt å nedprioritere fritidssysler. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Starter tråd 6 dager for sent, og så ingen bilder når vi er halvveis i mnd med kandidat som deltakernivå.. tror vi kan si "busted"? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Starter tråd 6 dager for sent, og så ingen bilder når vi er halvveis i mnd med kandidat som deltakernivå.. tror vi kan si "busted"? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå