molland Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Heisann Driver å tukle litt med tanken om å lage eget kabinett, derfor lurte jeg på om det går ok å ha cd/dvd spilleren på høykant i det kabinettet? Klarer den å lese cd/dvd når den står på høykant Frode Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 klarer å lese, trikset er å få plate til å bli med inn i skuffen. inni spilleren så er den en magnet og et lokk over hullet i plata som holder den på plass. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kommer an på cd-spilleren, noen spillere har en liten kant som hindrer plata i å dette ned før den blir låst når laseren heves. Kan være litt irriterende når plata detter ut hver gang du skyver kadien inn. Bare du greier å skyve plata inn uten at den detter ut av kadien er alt greit. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Slot in-spillere er vel ideelt for slikt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 De aller fleste cd spillere i dag har ingen problemer med å stå på høykant. Det er 4 mothaker på trayet som holder CD 'en på plass til den kommer inn. Men ja, slot in er vel det beste, og stiligste alternativet. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har en gammel pc som ligger på gulvet nede i kjelleren (bruker den som server), og der funker cd-romen helt fint selv om den er 'feil vei' Lenke til kommentar
molland Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Hei Takker for svar, ja kanskje en slot-in spiller hadde vært nice (det er da kun cd/dvd) som går inn, ikke noen "skuff" ut? Hvis det er så, så hadde nok det vært det beste valget for mitt prosjekt. Prosjektet blir foreløpig i hobbyplate, 18x400mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå