Gå til innhold

BK: alene og forlatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker nok en gang for svar. :)

Bildet er ikke tatt for å fange sneglen i sitt naturlige miljø. Da hadde jeg heller lett blant den store skogen av grønne blad. Men siden dette er faktisk tatt på en trampoline, er det bare et forsøk på å gjøre noe annet og være kreativ. Er det likevel noen som synes at det ikke i det hele tatt går med en sånn bakgrunn, forstår jeg de alikevel, så lenge de ikke tror det er et av de mange forsøkene å få bildet der sneglen kryper oppover en stilk eller lignende.

Men av de mange (eller skal jeg si 2 :p ) som sier at det ikke fungerer. Kan de i steden fordype hva de ikke liker og som gjør dette dårlig. Dermed får jeg kritikk som jeg virkelig lærer av. :)

Endret av heggstad
Lenke til kommentar

helt ærlig så syns jeg bilde var drit bra:)

likte den uklippete best forde du på en måte "ser" hvor kjell føreren har vertt henn osv. så klart bakrunn er litt mørk men da blir jo fargene på objekte sterkere da:)

bra jobba heggstad

10p fra meg:p

Endret av znace
Lenke til kommentar
Men av de mange (eller skal jeg si 2 :p ) som sier at det ikke fungerer. Kan de i steden fordype hva de ikke liker og som gjør dette dårlig. Dermed får jeg kritikk som jeg virkelig lærer av. :)

Den store grå flaten er rett og slett ikke særlig pen. Men jeg kan forstå forsøket ut i fra bildetittel. Sett ut i fra tittelen kunne kanskje den triste, grå flaten vært gjort enda større og sneilehuset mindre? Kanskje det bedre ville gitt inntrykk av ensomhet og forlatthet?

boos

Lenke til kommentar

Tusen takk for kommentarer folkens! :)

Først Ingardj: underlaget kan virke skeivt da dette bildet er på en måte tatt på skrå. Dette er bevisst gjort for å få linja som er i fokus til å gå diagonalt, og dermed òg være med på å skape denne "alene og forlatt-følelsen". Men selvfølgelig kan det hende at det ikke fungerer. ;)

Boos: ja, selvfølgelig kunne selve flata være større og huset mindre, og det er faktisk orginalen. Men har likevel selv croppet det i ettertid, da jeg syntes fargene og sneglen kom bedre fram. I tillegg syntes jeg selv at orginalen inneholdt litt mye av den "forhatte" bakgrunnen..

Znace: hyggelig at du likte! :)

nbmofo: Det kan godt hende at bakgrunnen ikke fungerer for deg/dere, men synes selv det motsatte. Er det ikke bra smaken er delt? :p

me sjøl: takk for at du likte det!

fluefiskeren: Som sagt kan det godt hende at bakgrunnen ikke fungerer, for enkelte av dere. Men det er nettopp derfor jeg planter dette bildet her for å få vite deres meninger. Dermed takk for kommentaren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...